31 Mart 2008 Pazartesi

Böyle mi?

*Aslında değer verip kaybettiklerimiz gereksizlerimiz mi?

*Her zaman eleştirenler kendi işlerinde mükemmel mi?

*Birinin hayatına girmek için temelli kassam mı?(Sonu hüsran olmasın)

*İlaç paralarımla yeni bir araba alabilir miydim?

*Eden bulur mu?

*Bende bir numara yok,daha iyilerine layıksınız.Arabalar,evler,markalar içinde boğulun

*Bir hayalim var o ev

*Dalga geçin ben kendi yolumdayım,şeritlere bölünmüş lütfen karışmayın

* O gelecek hiç gelmiyor dediğim meğersem her zaman benle olan gölgem

*Bu gözyaşları duygu belirtisi değil,çekilcen hayat fotoğrafları hemde rötuşsuz

*Ben sizi kaybetmek istemedim,siz kendiniz kaybettirdiniz

*Olgunluk seviyesine gelen bünye nasıl olur da çocuklaşır sonra bana çocuk diyolar

*Her gerçek öyle bir yalanla kaplanmış ki bu samimiyetsizlikler tamamen karnı aç bekler

*İnsan ilişkileri önemli

*Bir et parçası yüzünden hasta olduğum aklıma geldikçe üzüntüden ne yapacağımı şaşırıyorum keza artçılar için bir başka bedeni hatırladıkça

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı