28 Haziran 2011 Salı

Ladies and gentlemen introducing ...

3-2-1 ve karşınızda Limp Bizkit.Helllllll Limp Bizkit in the house y'allll

 Orta ikinci sınıftayken yanlışlıkla tanıştığım bir grup vardı adı da Limp Bizkit'di yaa biliyor musun gibi salakça bir giriş yaptım.Farkındayım geri alamıyorum tüm samimiyetimle sizinleyim.Tanıştığım zaman yazımı zor olan bir albümdü "Chocolate Starfish and the..." eşşek şeyi gibi uzun bir isme sahipti albüm bir o kadar da güzel parçalar barındırıyordu.Daha sonra öğrendik ki yaz sıcağında stüdyo içinde 40 derecelere çıkan sıcaklıklarda abilerimiz bu işi yapmış.

Limp Bizkit'in kısa tarihine bakacak olursak Florida/Jacksonville'den doğmuştur.Fred Durst (solist) dövmecilikle uğraşmaktadır ama tabi öyle sallama bir iş olarak değil.Gerçekten de iyi işler ortaya çıkarmaktadır kendisi.Dövmelerden bir kaçını da Korn grubunun bazı üyelerine yapmaktadır ve bir gün kaydettikleri bir demo'yu Korn üyelerine verirler ve bu şekilde Limp Bizkit Korn'un turneleriyle birlikte sahne alırlar.

 Grubun dikkat çeken özelliklerinden bir kaçını saymak gerekirse;

*Fred Durst'un gerçekten sağlam bir agresifliğe sahip hele hele sataşma işiş olursa :D
*Wes Borland'ın ( gitarist)  sağlam çizimleri (albüm kapakları) ve yine değişik bir kişiliğe bürünmesi klip ve konserler için

*John Otto'nun asıl kökü caz davulcusu olması ve tabii ki gruptaki ritimleri fevkalade
*Dj Lethal'ın da turn table'ı ile güzel sample'ler katabilmesi


Bunun yanı sıra grupta çok çalkantılar oldu.Fred'in her ne kadar internette wes borland kendisi başka projeler için ayrıldığı yazılsa da biz tabi o zamanlar takip ettiğimizden bu ikili devamlı takışmaktan dolayı birbirlerini yiyordu.Wes arada ayrılıp tekrar geliyordu.Hatta Fred bir ara Britney Spears ile biten ilişkisinden sonra Results My Vary albümünün ilk single'ı olan "Eat you alive" şarkısını ona yaptığı söylendi.Zaten klipten de anlaşılıyor az çok.Bu esnada başka bir gitaristle devam ettiler.Albüm fena değildi ama Wes Borland sound'u eksikti o hissediliyordu.Arada yine best of çıktı sanırım ve sessizliğe gömüldü.Hatta Korn'un solisti Jonathan Davis Limp Bizkit'i müzik dünyasına sunduğu için özür bile dilemişti.İşler bu hale gelince ben de üzüldüm tabi eski grup oldu,artık o da odamın raflarında yer alacak diye düşünüyordum.Hatta son bir geri dönüş için şaşırtıcı bir albüm çıkardılar "The Unquestionable Truth (Part 1)" adlı albümde sürpriz olan şey ise Wes'in geri dönüşüydü ve hatta şunu bile düşünmüştük "Albümün sonunda Part1 yazıyor en kötü dağıldılarsa bile en azından saygıdan dolayı ikincisi çıkar" demiştik.

The Unquestionable Truth albümünden The Truth



Kendi çapımızda avunurken Fred Durst yeni albüm geleceğini açıkladı inanamamıştım ve Wes Borland'da geri döndüğünü açıkladı.Biraz daha bekledikten sonra albüm ismi de geldi "Gold Cobra" nadasta beklerken resmi sitesindeki forumda herkes çıkış tarihini tartışıyordu fakat bu süre biraz daha uzadı ve gerçekten de tadı damağında bırakacak bir albüm hazırlamış abilerimiz.Şu anda sadece bir klibe sahip olan albüm kendi ismiyle aynı olan parçasına klip çekmiş.Daha öncelerinde güzel klipleri olan grubun neden böyle basit bir klip çektiğini de anlamadım doğrusu.


 Parçalara bakacak olursak;


13 parçayla bizleri selamlıyor.Yine pazarlama stratejisi olan güzel taktiklere başvurulmuş.Normal albüm dışında 4 farklı versiyonda karşımıza çıkıyor bunlar;


Deluxe versiyon
Best Buy Deluxe versiyon
Japoyan versiyonu
Itunes'dan satın alacaklara itunes deluxe versiyon


Tabi bunlar içinde de hepsinden farklı olacak şekilde değişik parçalar var.


Get a life parçası bana the truth parçasını anımsattı belki de gitarın sound'undan kaynaklanabilir.Loser parçası da My Way parçasıymış gibi geldi biraz.Tad bakımından kesinlikle çok sağlam albüm olarak görüyorum.Sözü fazla uzatmadan son açıklamaları yapayım.Bu sene düzenlenecek olan Rock'n Coke festivalinde ülkemize geliyorlar,hala duymayanlar varsa hemen kapsınlar biletlerini ben mesafeden dolayı ve geri dönüş için pek kestiremediğim için almadım bilet.Gidecek olanlar umarım iyi vakit geçirir ve sizleri son olarak "Gold Cobra" klibi ile uğurluyorum;



Limp Bizkit - Gold Cobra 2011  vorhut



Edit: Evet koymayı unuttugum son video burada arkadaslar.Fred Durst ile canli baglanti yapiliyor,Istanbul ile ilgili biraz muhabbet var ve Fred yine muzipligini gosteriyor :)


2 Sen ne diyon birader? Anlat:

sallamacay dedi ki...

limp bizkit i ben de bir ara baya dinliyordum. hatta bizim tanışmamız da ' behind blue eyes' şarkısıyla olmuştu, bir film müziğiydi sanırım. (sen baya sıkı takipçisin umarım birşeyleri yanlış bilmiyorumdur:) insanı coşturan şarkıları var, onları her zaman dinleyebilirimm

Electrosm dedi ki...

Çok fan derecesinde kendilerine özel sevgi beslemiyorum :) dediğin gibi kendileri coşturan parçalar yapıyorlar ve zamanında bu tür müzik yapan biraz benzer korn vardı işte o zaman da dinlediğimiz müzik türü sınırlıydı (kendimiz niye böyle yaptıysak :) takip ettim.Dediğin parça da "Gothika" filminin soundtrack'inde yer alıyor,doğru biliyorsun.Bu yazıyı hazırlarken bir tane daha video eklemeyi unuttum şimdi onun da düzeltmesini yapalım bakalım :)

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı