7 Haziran 2011 Salı

N'oluyor bana?

 Herkese iyi haftalar dilerken biraz da kendime de dilemek istiyorum huzurlarınızda çünkü pek de iyi görmüyorum kendimi.Bunun nedenine gelirsek şu iki haftadır müzik seçimi konusunda biraz yoldan çıkmış olmam sanırım.Ne olduysa iki üç tane güzel elektronik ve trans parça dinledikten sonra yine o tür parçalar arayışına girdim ve bendeniz iyice sıyırdım kafayı :)

 Özellikle de geçen yine Armin Van Buuren abimizin youtube'da A State of Trance (radyo programıymış) 439 başlıklı bir parçası vardı,tabi parçanın adı bu değil çıkarılmış olan albümü etiketlemiş denyolar :D bunu yolda dinleyen iki kafadar da arabaya kamerayı koymuşlar,basmışlar gaza izlemesi keyifli güzel bir video klip olmuş aslında klibi sonuna kadar izler misiniz? Bilmiyorum acayip uykumu getirdi ve sevdim.

 Birde bundan taaa kaç ay önce ben yine bir zehirlenme yaşadım müzikal anlamda bu seferde emel sayın,zeki müren dinlemeye başlamıştım.Anlam veremedim kendime,başkaları versin istedim ama onlarda beceremedi.Yanlış anlaşılmasın Emel Sayın ve Zeki Müren'de gerçekten başarılı işler yapmıştır ama hani ne ben o tarafta bezi olan bir adamım ne de o müzikler bana gelir ama işte arada böyle oluyor :D içimiz mi yaşlandı ne oldu?

 Armin Van Buuren abimizi sevmemizin başında da arkadaşımın bana ilk olarak "In and out of love" adlı parçasını dinletmesi ve buna bir de bizim video klip çekmek isteyişimizdi.Geçenlerde yine konserlere bakınırken baktık ki kendisi de Türkiye'ye geliyormuş.Hayırlı olsun.Eğer Trance Müzik sevenleriniz varsa mutlaka kaçırmasın ;)

Şimdi ilk olarak şu youtube'da beğendiğimi ve sonrasında da bizim video klip çektiğimiz parçayı huzurlarınıza sunuyorum.Unutmadan ekleyeyim eğer olumlu olumsuz klip ile ilgili görüşünüz varsa lütfen yorum yapmaktan çekinmeyin ;)




In and Out of Love (Made in Turkey :)


In and Out of Love (Unofficial clip) from Kapont on Vimeo.


Klipteki ben değilim hea haberiniz olsun ;)

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı