7 Haziran 2011 Salı

Öhö öhö öhöööööö hatta biraz daha ciddiyet Michael Stipe İstanbul'dan geçti

Sayfa 1


 Bu yazım yine geç gelen ama geç gelip de güzel gelenlerden birisi canlarım,cananlarım hanimiş de hanimiş annesinin kuzusu demeye hiç gerek yok şaklabanlığı başka bir sefere erteleyelim.

27-29 Mayıs 2011 tarihi size belki "Aaaa tamam ya" veya "N'olmuş lan o tarihte?" ya da "Ne diyor bu dümbük?" dedirtebilir.Keza benim için özellikle 28 Mayıs Cumartesi çok şey ifade ediyordu.Ulen (bunları yazarken de acayip pisboğazım kurabiyeleri götürüyorum) acayip yazı yazıyorum heaaa.

 Michael Stipe Istancool kültür sanat festivali kapsamında İstanbul'a geliyordu.Yine R..E.M. konserindeki gibi heyecanlanmıştım :D hani bazen de rüyalarımda görmek istiyordum evet fazla kasmışım gibi gözüküyor ama öyle normalde nedir? Rüyada ne görürsen odur ama benim manyaklığım da işte hem R.E.M.'in İstanbul'a gelmesi hem de Michael'ın gelmesini istiyordum bu ikisi de oldu.


Peki Michael Stipe İstanbul'a neden geldi? Ne yaptı? Ne söyledi?

R.E.M. 2011 senesi içinde "Collapse Into Now" adlı stüdyo albümünü çıkardı.Değişik tadlar barındıran bu albüm için bu sefer kahramanlarımız turneye çıkmak yerine,bayrağı başta Michael Stipe taşıyarak seçkin yerlerde albüm içindeki parçalara birer video klip çekildi şu anda baktığım kadarıyla boş yok :) ve bunu kısa film-sohbet şeklinde izleyenlerle buluşturuyordu.Gerçekten güzel bir fikirdi.

Yine şanslıların en şanslılarıydık ki,orada oynatılan iki tane video klip ilk defa İstanbul Pera'da izlendi.Sırasıyla "That someone is you" ve "Me,Marlon Brando,Marlon Brando and I" klipleri çok hoşuma gitti.Özellikle Marlon Brando'nun genç hali ve arşivden çıkarılmış videoları bir hayli etkileyiciydi,hele o bayanlarla konuşurken ki mimikleri falan.Sürenin de yavaştan sonuna gelinmişti bi kaç soru cevaplandıktan sonra herkes yavaştan dağılmaya başladı.Ben de ufak hayal kırıklığı ile gözümü kapıya çevirmişken birden ayaklarım kendini aşağıya doğru bıraktı istemsizce ve sahneye geldiğimde inanamıyordum :d Michael ile karşı karşıyaydım.O kadar sene bekleyiş,o şarkıları nasıl yazdığını anlamak,düşünmek... Yanıma da bir sürü konser DVD'si ve albümleri almıştım imzalatırım diye ve bunu da gerçekleştirdim.Özellikle de Michael'a Parallel DVD'sini verdiğimde biraz tebessüm etti ardından R.E.M. çift CD'li Best of'u verdiğimde de.Sanırım İstanbul'daki fanlarından haberdar değildi ya da en azından bunu imzalatmayı beklemiyordu.Neyse onları da hallettikten sonra dedim e artık bir de fotoğraf çektiririz.Onu da gerçekleştirdim,teşekkürlerimi sundum.Çok nazik ve alçak gönüllü birisiydi.

(Foto biraz bulanık arkadaşım :D heyecandan tir tir titriyordu Allah'tan çoklu moddaydı da bu en düzgünlerinden biri çıktı :) ya keşke daha güzelleri olsa derken gettyimage'dan bana foto attı orada da tam Michael ile bakışırken çıkmışız valla acayip sevindirik oldum şimdi de Flickr'da eklemişler her ne kısmetse 10 fotoğrafın 8'inde yine benim imzalattırdıklarım var şans mı desem ne desem bilemedim)

 Şunu söylemek istiyorum ki ikon olmak,bastıra bastıra yön verebilmek değil.Sessiz ve usulca ama yine seni bilerek örnek olmak ve başarılı işler yapmaktan geçiyor.

Efendim Istancool'un Michael Stipe ile ilgili olan versiyonunu birinci sayfası burada kapanıyor ikincisi için yine devam edeceğiz.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı