6 Ağustos 2010 Cuma

Hızına Hastayım (Bu bir TTNET Faciasıdır)

 İnternet kelimesi yok işte www ile başladı her şey kısımlarına hiç inmeyeceğim.Direk maruzatım budur.Nedir?
bir hafta öncesi bizim ev aranıp TTNET Müşteri Hizmetlerinden eski kullanıcılara yönelik bir kampanya olduğu söylenmiş 8Mbit 5 veya 6 ay boyunca yanılıyor olabilirim 15 TL sonraki aylar ise (24 aylık =2 sene) ise 49TL olacağını söylemişler tabi bana da sormak istediklerinden,daha sonra karar vereceğiz cevabı verilmiş müşteri hizmetkerine neyse mantıklı geldi.Hız ve fiyat oranı bulunduğum yere göre gayet iyiydi (Superonline kampanyaları bizim tarafa uğramadığı için başvuramıyorum) Neyse bugün telefon açtık tam beş kere.İlkinde bizi aradıklarında 22TL denmiş yukarda sonradan öğrendiğim için gerçek fiyatı yazdım.İkinci telefon konuşmasında 29 oldu bu fiyat,üçüncü aradama arkadaş kısa devre yaptı işin içinden çıkamadı telefonda bekletti bizi ve kendi kafasına göre 49 TL'ye çevirmiş net'i (canım benim diyerek bildiğim tüm küfürleri söyledim) en son aramamızda nihayet istediğimizi gerçekleştirdik.Sadece geçi dönemi için arada bir nette kopmalar oldu falan neyse şimdi iyi bu sefer hız testi yapalım dedik 8Mbit ya bakalım bi gösterişine,şahlanışına aaaaa o da ne? 2Mbit :D :D yerlere düştüm gülmekten bir daha telefon ettik emin misiniz? Diyoruz evet 8Mbit beyfendi diyor.Kare kökü falan mı aldılar diye düşündüm sonra aklıma bağlantı aldığınız postane ile mesafe geldi aklıma (Çünkü ne kadar uzaksanız hız bariz bir şekilde düşüyor) buna da şükür dedik.İşler bu [arada] çok komik.Milletin kullandığı hızları duysanız belki de duymuşsunuzdur ağzınız uçuklar.Bundan beş veya altı sene önce nette bir elemanla konuşurken İsveç'te ki net hızını sormuştuk T1 denilen bir bağlantı var onu kullanıyoruz demişti o ne kadar dediğimizde 23 falan diyince ben kendimi direk köprünün üzerinde buldum intihar edecektim çünkü o zaman ADSL yeni gelmişti ve 512 ile bağlanıyorduk (Mbit bile değil :D ) o zamandan bu zamana kadar çok şey mi değişti?Sanmıyorum yeni gelecek teknoloji için bile kolları sıvadık deyimi komik kalır.ADSL 2+ testleri Çanakkale'de oldu.Her yere fiber döşendiğine bile inanmıyorum.ADSL = Hız diye algılandı ülkemizde evet ama çoğunu isteyemiyorsunuz hakkınız değil.

  Türk Milletine ne verirsen ver yer onlar zihniyeti iyi olmadı kanımca,daha ne kadar gider böyle düşünmek bile istemiyorum artık sıkılıyorum.Bunun bir değişik versiyonunu Superonline adlı firma yaptı.Daha önce başka kampanya adı altında 8Mbit veya daha fazla hızı 3-4 ay boyunca baya makul şekilde kullanıyordunuz.Sonra ise yine cüzi bir miktar vererek devam ediyordunuz.Sonra heh aklıma geldi Quick Net'di ismi neyse bunun adı değişti (değişti derken taşın altından Superonline çıktı) ve bundan sonra 8Mbit'i kotalı yapacaklarını söylediler ve o anda kıyamet kopmaya başladı herkes tepki gösterdi.Forumlarda baya ses getirdi.Firma bunu kasten mi yaptı yoksa vatandaş acaba koyun mu yoksa bazı şeylere hala duyarlı mı?Diye yaptı bilemiyorum.Gerçek olan şu kuyuya biri taşı attı ve kaçtı.Deliler ise hala üzerinde uğraşmakta.
 Son söz olarak da PTT'nin T'si özelleşti Türk Telekom oldu ve Araplar ortalıkla bu işe girdiler acaba ortaklık bitince Telekom ne hale gelecek çok merak ediyorum.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı