29 Ağustos 2010 Pazar

Bırak ben yaparım (Bilenler yapsa daha iyi olacak)

 Sene ortası içinde sabah işe gitmeden haberlere bakarım gazete varsa okurum nete girmek içn vaktim varsa ona bakarım.Sonra haydi eyvallah ben kaçtım.Aklımın başında olduğundan beri şunu gördüm özellikle bizim halkımızda herkes her şeyden doğuştan anlıyor ama içi boş bilgelik bizimkisi özellikle de etrafta hatun kişi olduğunda herkes Einstein kesiliyor aman aman.Sonra da olayın şu yönü var işin içinden çıkılamadığında bu işi başkası üzerine yıkma evresi ve o işi üzerine (garibim) alan şahıs da yapamyınca azar manyağı oluyor.Malesef herkes çok biliyor ama icraat yok bu da başka bir tarafı.Bu [araya] nereden girdik?

 Öncelikle bahsetmiyim bahsetmiyim diyordum kendi kendime tek haber pek bir değeri olmaz dedim ama aynı hata iki defa belki biraz daha araştırsak başka yerlerde de benzer şekilde bulabiliriz.Olay nedir peki?
 İlk olayımız bu metrobüsler ama hani Hollanda'dan gelenler.Normalde bunlar orjinal olarak kapıları yol tarafına bakıyormuş (metrobüs güzergahına uyan yolda tabi) bizimkilerde akıl fışkırıyor tabi hemen iş ucuza kapansın diye Bursa'dan başka bir firmayla anlaşıyorlar.Ne için? Tabi ki ters tarafa da kapı yapılsın diye.Bu [arada] Hollanda'lı şirket bu olup biteni bir şekilde duyup hemen olay yerine varıyor ve firma bu işlem yapılacağı için Belediyeye dava açıyor.Çünkü hatırlarsınız hep bir LPG'li Ferrari hikayesi dönmüştü yurdumun dört bir yanında işte firmaya ciddi zarar vermesin diye böyle bir dava olmuş.Bizimkilerde yaptıklarıyla kalmışlar ve hala kaybedilen tazminat davasının paraları ödeniyor.Sonra birileri çıkıp da neden bu metrobüse dakka başı zam geliyor demesin.

 Akıllanmak lazım salaklığa giden bu yolda.

 Buna benzer ikinici bir olay ise Dünya Basketbol Şampiyonası başlamadan önce Ankara Arena yanılmıyorsam (Ankara'da ki yeni basketbol sahası) oradaki tavan skorbordunda teknik bir arıza meydana gelmişti.Bir basketbol periyodu 10 dk. düdük çaldı,durdu,foul atışları derken 20 dk'yı bulabilir.Skorbord arıza bir periyodu tam bir buçuk saat geciktirdi.Skorbord Fransız şirketin ve haliyle şirket montajı kendileri yapmak istemişler.E biz çok akıllıyız ya,yine demişiz ki yok ya biz yaparız bunun montajını.İşte sen gör o zaman montajı.Al sana montaj derler adama.Yapmayın etmeyin.Her işi ustasına bırakma mantığını ne zaman benimseyeceğiz hala bekliyorum.Belki olmayacak ama...Az da olsa bir umudum varrrrrrr.


Arızalı Skorbord Haberinin detayı;

http://salsabasket.blogspot.com/2010/08/ankaradaki-skorbord-krizinin-perde.html

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı