Eskiden bu vardı bölümünde siz sevgili ve saygılı... Diye kibarlıktan çatlamak istemiyorum.Normal sen-ben muhabbetiyle konuşuyoruz.Yine geçenlerde tramvayda giderkene efendim aklıma nerden geldiyse bu çikolata reklamı geldi "Hey arkadaş! Sağol" Repliği de aylarca kafamıza kazındı.Ne reklammış ulen tabi o zamanlar adam gibi reklamlar çekilmiyordu o da işin ayrı bir tarafı.Hatta hatırlıyorum Olacak o kadar'a malzeme olmuştu bir de Kaygısızlar adlı dizide bunla maytap geçmişti veya çatapat neyse ne işte...
Reklamı gece gece yine izledim,hoşuma giden şey ise çocuğun Dünya zikine minare hiç kapı çalmadan direk çikolataları futbolcularımıza dağıtıyor.Hani alın abiler bak yiyin valla maç başlamadan 2-0 sıfır koyarsınız gibi dağıtıyor biraz da utanıyor kerat cetveli :) En sonunda Fatih Hoca'ya veriyor bir çikolata aaa o da ne Fatih Terim'in kafasında saç var :D zaten ne olduysa o çikolatadan sonra olmuş :P
Daha da uzatmadan geçelim reklamımıza (Youtube bağlantılı lütfen küsmeyin-yapmayın-etmeyin)
Hani diğer dalga geçilenleri de bulabilirsem eklerim ilerki zamanlarda
21 Ağustos 2010 Cumartesi
Siz Beğendiniz ;)
-
Sıkı bir R.E.M. fanıyım. R.E.M. grubunun solisti Michael Stipe "Her şarkıya klip çekmiyoruz. Dinleyenlerimizin kendi kliplerini düşlem...
-
A rtık konuşacaklarımız arasında bisiklet de varsa bunun üzerine çekilmiş saf aksiyon içeren bir filmi tanıtmak olmaz diye düşünüyorum. ...
-
Genelde konser ve katıldığım etkinlikler ve diğer değişik haberlerden kesitler sunardım ya ama hep içimde tiyatro ile ilgili bir tanıtım da...
-
S evgili okuyucular, canlarım, ballarım. Bakın yaz geldi artık ben bile tatil planları yapıyorum. Ben bile diyorum çünkü adam gibi yapamıy...
-
Yahu ne zamandır yazmıyordum, baktım unutacak gibiyim :D bir bakalım neler olmuş ? Etrafımdaki diğer blog yazarları neler yapıyor diye gird...
0 Sen ne diyon birader? Anlat:
Yorum Gönder