10 Ağustos 2010 Salı

[Ara] verelim biraz

 Küçüklüğümden beri belli kalıpların içine oturmayı sevmemişimdir.Özellikle de giyim konusunda,düğüne gidilirken kıyafetler resmidir keza bayramda da.Kravat+gömlek he günün 24 saati takım elbise ile dolaşanlarda var bu işi nasıl başarıyorlar valla tebrik ediyorum.Ben takım elbisenin içine girdiğim zaman boğuluyormuş hissine apılıyorum.Çıkmak istiyorum içinden,erkeği de erkek gibi gösteriyor orasına lafım yok ama bazen mecburiyetten giyiyoruz işte.Hele hele kazak ve boğazlı kazak o zaman işte kafayı yiyiyorum.İşim gereği de zamanında sporla çok uğraştığımızdan eşofman,şort,t-shirt aslında toparlayalım bunları spor kombinasyonundan fazla vazgeçemiyorum.Şimdi yine eskilerden aklıma gelen bir kaç reklam fikri aklıma geldi onları izleyeyim dedim gerçekten spor firmalarının yaptıkları reklamlar çok başarılı özellikle Adidas ve Nike.Onlardan bir kaçını derledim sizlere elbette daha güzeller de vardır.Bende kendi çapımda en başarılarılı olanları topladım ve huzurlarınıza sunuyorum;

Linkler youtube bağlantılıdır,açılmıyorsa kızmayın veya anırmayın lütfen :)
Adidas

 Adidas

Adidas

Nike

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı