22 Ağustos 2010 Pazar

PARDON ! (Kötü bir alışkanlık haline gelen özür dileme sistemi)

 İnsani olanlar içinde (Etraf artık ayı kaynıyor) yapılan hatalarda ve yanlış davranışlarda ağzımıza uhu ile veya ne bileyim japon ile yapıştırılmış "PARDON" dediğimizde sanki her şey geçiştirilmiş oluyor.Ben kendi yapım itibariyle bir özüre neden olacak olan hal ve hareketleri veya sözcüklerden kaçınmaya çalışıyorum çünkü yediğiniz çok afedersiniz o boku sonra temizlemesi zor oluyor kolay oluyor diyemeyeceğim illa bir yerde bir şekilde izi muhakkak kalır görüşündeyim.Telafisi olmayan işlerde zamanı geri alamıyorum.Sadece insanlar mı hata yapıyor peki? Başka kimler yapabiliyor?
 Mesela Devlet'i ele alalım.Ben dün ilk defa izleme şansı bulduğum Pardon filminden yola çıktım taa buraya kadar getirdi beni ki işin üzücü tarafı keşke zamanında izleseymişim gerçi o zamanda buraya yazma fikri doğar mıydı bilinmez.Film gerçek bir olaydan beyazperdeye aktarılma.Asker kaçağı olarak yaşayan bir adamın eniştesi tarafından ihbar edilmesi üzerine gelişen olayları ele alıyor.Kaşla göz arasında İstanbul'a geliyim derken polisle göz göze gelip kaçmaya başlıyor bir anda ve kendini sorgulamada buluyor,bundan sonra olayların ardı arkası kesilmiyor.Bir,iki ve sonunda bir tane daha isim verilerek üçlüyü tamamlayıp cezaevine giriyorlar.Altı yıl üç ay hapiste kaldıktan sonra bir sabah odalarına müjdeli haber geliyor.Artık serbestler tabi şaşırtıcı olan ise onca yıl bir hiç uğruna yattıklarından üzülsünler mi sevinsinler mi onlarda anlayamıyorlar.Belki insan olarak da her şey pardon ama Devlet'in yaptıklarına bakınca,bu iş biraz tartıyı bozmuş.Her hatada büyük zarar verip (Koskoca Türkiye) pardon demesi alışkanlık haline gelmiş.Olmamış.Eğer benim gibi uzatmalı izlemeyenler varsa filmi tavsiye ederim izlesinler.Şimdi en son kesiti yayınlıyorum ve bir de Devletin ne kadar çok pardon dediğini sizlere gösteriyorum;

Pardon kesiti; 





Devletin Pardonları

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı