23 Ocak 2011 Pazar

Borusan Müzik Evi

  21 Ocak Cuma günü Borusan Müzik Evi'ne ilk defa adımımı atıyordum.Dışarıdan her geçtiğimde sadece çelik konstrüksiyona bağlı renkli floresanlar dikkatimi çekerdi.Neyse önce cam asansörü görünce baya bir şaşırdım çok güzeldi içerisi buram burak tasarım kokuyordu.İkinci ve üçüncü kat arası tavan yok birleştirilmiş.Çelik kolonlar ayrı bir hava katmış.İkinci kata geçtiğimde ise şaşkın gözlerle etrafıma bakıyordum biraz garipsemiştim hani bilet üzerinde etkinlik ayakta diyordu ama yerler puf minder kanıyordu.Oturdum ve gösteri bitene kadar ya yayıldım çok güzeldi ritimlerimi de tuttum.Alp Ersönmez belki hep klasikten gidecek sandım ama Tutu Parçası çalınınca daha bir keyiflendim.Quartet bir buçuk saat sürdü o güzel etkinlikten sonra ben de evimin yolunu tuttum.Buradan da kendilerine çok teşekkür ederim.

(Unutmadan teras denizi görüyormuş daha çıkamadık ama aklınızda bulunsun)

Vimeo sitesinde de Leo Villareal'dan şöyle bir çalışma buldum belki hoşunuza gider;



Borusan Müzik Evi from Borusan Kültür Sanat on Vimeo.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı