16 Ocak 2011 Pazar

Hayırlı olsun

 Futbolla aram iyi değildir hatta herhangi bir takımın ilk on birini bile sayamam.İzlemem ama bir ara bilgisayarda oynardım deli gibi hatta kulüpte'de bazen eğlencesine makara,gırgır olur diye oynuyorum.Yoksa spor'da (Kaykay hariç) ayak koordinasyonum zayıf.15 Ocak 2011 Galatasaray artık yeni evine taşınacaktı biz de davetliydik.Önce dedim sıkıcı geçer oraya gidene kadar yollar tıkış tıkış eyvah meyvah kafamda bir sürü komplo kurdum yine.Neyseki tam tersi oldu.Yollar açıktı fakat ilk defa gittiğimiz için güzergahı karıştırdık maslak'a dönüp TEM yolundan bağlandık.TT Arena'ya girdiğimizde Kenan Doğulu konserine devam ediyordu ben 217 no'lu blokta yerimi almıştım kale sağ kale çaprazı on numara yerdi.Localara baktım stadın tamamının çevresinde loca dolu adamlar hakkını vermişler doğrusu.Çatı tam kapanmamıştı yaza doğru kapanacakmış onu da not düşeyim.Çeşitli kareografilerden sonra TOKİ Başkanı konuşacaktı ama seyirciler tepkili olduğu için devamlı ıslık çaldılar ve yuhladılar sadece "Vatana-Millete hayırlı olsun" kısmını anladım :D Tayyip her defasında yuhlandı hatta LCD panellerde çıkınca bile.
 Hazırlık maçı Hollanda takımı olan Ajax ile oynandı 0-0 bitti.Bir ara gol oldu meğersem ofsaytmış ben de yanımdaki arkadaş bağırıyordum olum gol oldu niye tabelaya yazmadılar? Meğer ertesi gün sorduğumda ofsayfttı o sen hala gol mü sanıyorsun dediklerinde futbol ile ne kadar alakam olduğunu anladım bir kez daha :D
 Daha büyük organizasyonlar olacağı zaman yine stad bu durumu karşılayacak büyüklükte.Aklıma U2 Konseri geldi o yağmuru ne yedik be gerçi az ıslandım da TT Arena'da olsa o kadar olacağını sanmazdım.
























Panoramik fotolar içinde kastım biraz sanırım değdi.Stadın sol tarafındaki açık kalan bölgenin altı protokoldü.Adnan Polat ve diğer büyükler oradan konuşma yaptı.Yerdeki beyaz perdeye yukarıdan projektörlerle yansıtma yapıldı.O konuda iyi iş becerdiler doğrusu.Gelelim notlara;

*Recep Tayyip Erdoğan'ın gittiği her yerde bir problem olduğunda mutlaka gösteri yapan kişi veya grup göz altına alınıyor.Stad içindeki yuhlamalar için kulağımıza çoğu yerden gelen bir bilgi; kameralar ile tespit edilip işlem yapacakları yönünde.Ne kadar yerini bulur onu bilemem oturduğu koltuk ve kişi bilgisi? Belki de...

*Stad kullanma konusu ile ilgili de TOKİ'den Adnan Polat'a bir söz gelmiş; Belli bir ücret yapılmaadn stadın açılışı olmayacakmış ama para yatırılmamış mı ne olmuş orası meçhul.Yani TOKİ stadı istediği takıma veya firmaya verebilir.

*Stad için kullanma kılavuzu yapılmış :D komik geldi ilk başta ama milletin neyi nerde ve nasıl yapacağı konusunda bilinçlendirme babında iyi olmuş.
Bana da hayırlı uğurlu olsun demek düşer.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı