17 Temmuz 2011 Pazar

Desteklenince başardılar

 Çok uzun zaman önce değil çok da kısa süre önce de değil.Ortalarda bir yerlerde işte,gözümüze çarptılar.Sonra youtube ve diğer sosyal ağlarda gezindi Boğaziçi Üniversitesi Caz Korosu fakat Avusturya'da ki yarışmaya katılmak için sponsor bekliyorlardı.Kendileri nihayetinde isim vermiyim bir bankanın sponsorluğunda yarışmaya katıldılar ve de birinciliği kaptılar.Bana Acapella tarz gelmişti fakat yanılmışım sanırım.

Kendilerini tebrik ediyorum bu [ara]dan sanki ben edince bir şey olacak adamlar birinci oldu bakarlar mı bana :D
Önleri açık olur umarım.Allah zihin açıklığı versin,zeval vermesin.

Aaaaa unutmadan da Dünya Karma Korolar kategorisinde de ikincilikleri oldu.Bu da es geçilmez! Sayfalarına baktığımda da Türkiye saati ile  17:00'da Sabiha Gökçen'e iniş yapacaklarmış.

Eski günlerini yad etmek için;


Edit:
Şansa bu yazıyı hazırlarken de diğer taraftan başka bir foruma bakıyordum.Bir arkadaş da Boğaziçi Kulübü'nün Korofest organizasyonu için reklam filmi çekmiş.Gerçekten göze hoş gelen bir çalışma yapmış.Elimizden geldiğince biz de desteklerimizi esirgemiyoruz:


Korofest 2011 Teaser from Mert Kutluk on Vimeo.

2 Sen ne diyon birader? Anlat:

sallamacay dedi ki...

blog harici bir internet bağlantım olmadığı için , bu akşam ,akşam haberlerinde tanıştım gençlerle. aldıkları altın madalyalar söylendikçe aslında ne büyük yeteneklere sahip olduğumuzu düşündüm

Electrosm dedi ki...

kesinlikle çok büyük yeteneklere sahipler ve bir o kadar da bilmediğimiz desteklenmeyi bekleyen cevherler var.Umarım onlar da seslerini bir şekilde duyurur.

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı