11 Temmuz 2011 Pazartesi

Usta göz var,nizam var!

 Bu sıcaklardan kafayı yemekte olan biri olarak salak salak işlerle uğraşıyordum.Mesela bunlardan birincisi az tatil yapan ben,daha seneye çıkacağımız belli değil yurtdışı tatillerine bakar oldum.İkincisi de ama ikinci yapışım bu bir şey olmaz.Size benzeyen ünlüleri bulma sitesi valla acayip sıkıldım yükledim kim bana benziyor ya da ben kime benziyormuşum derken ulan ne çıksa beğenirsin :) kadınlarda benziyormuş :D :D yarıldım.

Ulan bu tipte adamı gel sen erkek olarak;
%70'le Jean Seberg
%62 ile Veronica Ferres (ama eşleştirdiği foto'da gözlük vardı  sanırım ondan)
%61 Frida Kahlo
%60 ile de Alicia Silverstone'a benzetti valla helal olsun.
Artık nasıl bir yüz yapısı varsa şaşırdım :D

Ryan Reynolds ve Marlon Brando'nun da gençlik yıllarındaki fotosuyla eşleştirdi valla utandım :) teveccühünüz dedim kendisine,her ne kadar program olsa da onun da bir teşekkürü hak ettiğine inandım.

Acayip sıcaklarda karpuz yiyorum,soda içiyorum.İşe giderken güneş yakmasın diye beyazlara bürünüyorum,öğlen eve gelince bol su atıyorum enseye bayılmayayım diye.Film izleyeyim diyeceğim izlenmiyor arkadaş yok valla ya :( Dışarıya takılayım diyorum da yani akşam akşam da tüm gün yediğim baygınlıktan sonra pek kolum kanadım kalkmıyor.Diyeceğim odur ki; Maykıl Sikkofiıld'lı yaz geceleri diliyorum :D

Ha unutmadan Efes Pilsen One Love Festival yazısını hazırlıyorum fakat anam enerji kalmıyor hala beklemede :)

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı