1 Haziran 2011 Çarşamba

Gel gel daha bitmedi

Merhabaaaaaaaaa adlı yazının ikinci ayağı olan bu yazımda da yine etkinliklerden devam ediyoruz yola.Bu sefer Temmuz'un 2 ila 3'ü olduğunda bizi One Love Festival karşılayacak.One Love festivaline ilk gidişimolacak eğer gidebilirsem.Haberlerini takip ettiğim kadarıyla chill out ve indie rock arada bazen de elektronik müzik icra eden gruplar geliyor hem de boş olmayanlar.Bu senekiler de iyi hatta aşşağıya 2011 Festivalinde olacakları yazayım koyu renkte olanlar benim dinlediklerim yani en azından bunlarla biraz müziksel anlamda tanışıklığım var olanlar.

Ana Sahne 
Suede
Manic Street Preachers 
Happy Mondays
Editors
Cake 

Nneka
Büyük Ev Ablukada
123
Neşeli Milis
Sade
Radyo Babylon Soundsystem
Senin Sahnen
Yora
Onor Bumbum
Kitschcraft
Farfara
Seni Görmem İmkansız
Gözyaşı Çetesi
Eva
Kırık Çizgi

Parti Çadırı 
Oldies but Goldies
Novak 3D Disco



Burada da en çok Editors ile Cake'in geleceği için sevindim.Bakalım bu festival nasıl geçecek;Aşşağıda bir kaç tane performans sunuyorum sizlere belki biraz kafanızda şekillenir bazı şeyler en azından gitmek için;)


Not: Etkinlikte önemli bilgi olarak 24 yaş uygulaması not düşülmüş bunu da buraya yazmak isterim.


Ekstra bir şey daha paylaşmak istiyorum :) bu son zamanlarda ben de unutkanlık mıdır artık tam adını koyamıyorum,gideceğim konserin tarihini son anda hatırlıyorum.Mesela ilk Maroon 5 konserinde öyle olmuştu günleri unutmuşum ve "Yahu bu konser ne zaman olacak be?" derken takvime bakma ihtiyacı duydum ve sonunda ertesi gün olduğunu gördüm yani bakmasak gidemeyeceğiz,keza diğer başka bir kaç konser.


Editors-Munich



Editors-All Sparks



Burdan Editors için notumu ekliyim kendileri yaptıkları açıklamada aslında gerçek Interpol grubu olarak kendileri olduklarına inanıyorlarmış :) benim kendi düşüncem şu yönde parçalarının lezizliği konusunda bana Editors daha ilgi çekici geliyor ama performans olarak interpol sanırım öne çıkıyor.


Cake-Never There (bunu bilmeyen yok sanırım)





Cake I will survive



Manic Street Preachers-She is suffering



26 Haziran olduğunda Kuruçeşme Arena'da bir fırtına esecek; Jamiroquai


Kendisi performansı ve sıradışı çizgisiyle diğerlerinden ayrılıyor.Hatta bilmeyenler varsa İngiliz Kraliyetinden de şovalyelik ünvanı var kendisinin.Gitmeyi çok istediğim bir konser fakat bilet fiyatlarının açırı derecede fahiş olduğunu görünce bir iki adım geriye doğru gittim.


Jamiroquai-Deeper Underground

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı