20 Ağustos 2010 Cuma

Evet-Hayır (Benim de kafam karıştı be abi)

 Bir refendum olacak biliyorsunuz sanırım 12 Eylül 2010 tam da darbenin eski anılarını bir daha hayata geçireceklermiş gibi ya da yaralanmış olanları yaralarını deşecekmiş gibi.Dikkatimi çeken şu oldu ki balık baştan kokar derler.Efendim Milletimiz neye neden dolayı Evet diyecek veya Hayır diyecekler neden Hayır diyecekler?Bunu adam gibi bilen ya da açıklayan yok.Çok üzücü bir durum.Ortada iki tane köpekçik var ve bunlar devamlı birbirlerine salya akıtarak diş geçirmeye çalışıyorlar.Bir Allah'ın kulu acaba Tv'de adam gibi bir açıklama izledi mi veya bilgilendi mi? Ben Hayır diyorum şahsen.Geçen de babam eve bir tane kitapçık getirmiş AKP bastırmış kitapçığı işte efendim evet derseniz bunlar bunlar olacakmış da falanda filanda...

Şimdi bu olayların arkasında başka şeyler var hadi onları geçtik diyelim de sen taaaa kaç sene önce olmuş bir olayın şimdi ele alıyorsun.Bizim muhabbetimizde sevilmiş dötün davası olmaz derlerdi.Eşelemek mantıksız.Tabii ki de 12 Eylül olaylarının başlarında olanlara halkın söyleyecekleri ve tepkileri vardı ama iş işten geçtiğinde değil.AKP mantıklı baktığınız zaman pek de iyi iş yapmıyor.Onları tutan taraftan bakmaya çalışıyorum bilgili olmam lazım ama bunu göz boyama ile geçiştirmeye çalışıyor.Bazı maddeler kaldırılarak daha farklı şeyler olacak.Belki aramızda bilmeyenler vardır; Lozan antlaşmasının bazı maddeleri hala günümüzde kendisini koruyor.

Neden hala ülkemizde çoğu yeraltı madenlerimizi kendimiz işletemiyoruz??? Bu neredeyse çoğu insanımızın bir muhabbetinde ortaya dökülüyor.Altını niye yurtdışındaki firmalar arıyor?İşte Evet ile bazı işler kolaylaşacak,anayasa ile farklı açıklar açılarak diğer devletlere malzeme verilecek...Eğer halk biraz uyanıksa biraz neyin ne olduğunun farkında ise yapacağını biliyor.

 Yine malesef diyerek devam etmek istiyorum,bu işler seçim zamanı geldiğinde millete kömür dağıtarak veya para dağıtarak olmuyor.Klasik Türkiye efendim işte şaşırmayın! Demeyin bana aslında bunun tam tersini yaptığınızda bir iş yapmış olursunuz.Seçim zamanına yaklaşınca çoğu belediyeler elini eteğini işten çeker.Sonra klasik politikacılar türlü yalanlarını satar...Konudan uzaklaşmayalım;
 Uyuyan bir millet var istatistiğe vurduğuzda okur-yazar oranı kaç? Kaç kişi bilgi edinmek için araştırma yapıyor? Bunlar Ülkemizde düşük yüzdeli seyrediyor ve başkaları için büyük bir kazanç.Güvenilir olduğunu sanan çoğunluk yine bizi bu karanlıktan kurtarsa kurtarsa bu hükümet kurtarır diyerek görmediği yılana sarılıyor denizde.Üzücü hem de çok üzücü...
 Hayır seçeneğini de sadece oyunu bozmak için kullanacağım.Şayet şöyle bir olay var diğer tarafta;

Ben ne sağdayım ne de solda.Sadece çemberin dışındayım.

(Video dailymotion'dandır e yani bu kadar da olsun)


Kılıçdaroğlu SSK'yi nasil Batirdi?
Yükleyen Rukal. - Dünyadan haber videoları

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı