25 Ağustos 2010 Çarşamba

Bir daha ne zaman gelir?

 Bakıyorum etrafa etkinliklerle ilgili olmasam,müzik olarak araştırma yapmasam,zevklerim olmasa.Demek ki çıs tak çıs taka takılı kalacaktım,kalıyor olurdum hatta.Hı şu da var tabi bende eskiden pop kültürle alakalı değilmiydim?Alakalıydım tabi.O zamanlarla bu zamanları karşılaştırıyorum,fark olacak ama şimdikiler ne bileyim içi boş konserveden farksız.Geçelim buraları,hadi benim görüşüm diyelim bunlar.Bakın U2 için üstadlar ne demiş.Sadece U2 olduğu içinde değil dışarıdan bakıldığında yüzdelik olarak gerçekten iğrenç bir tablo var.Allah'tan arada iyi gruplar Ülkemize uğruyorda nerede olduğumuzun farkına varıyoruz :)


 Kuruçeşme Arena'dan Grease Müzikalinden dönerken o kadar mayışmıştım ki.Hem filmdekinden farklı bir sahne ile karşılaştım hem de o 70-80 arasındaki hava çok iyi verilmişti.Bir de Bahçeşehir Üni'nin ordan deniz otobüsü ile geçiyorduk ki :D Kenan Doğulu koparıyordu gençleri.

Bu işler "Shake it up şekerim" Ya da "Binlerce dansözzz var" Demekle olmuyor.Eğer Rock'n Roll adına biraz saygı duruşunuz varsa.Kaçırmayın diyorum.Konser alanı nasıl doldurulur diyenler için.U2 ROSE BOWL konserinden bir kaç görüntü koyayım da tam olsun.

Türkçe Wiki'de iki gram bilgi vardı ingiliş için;
Rose Bowl Stadyumu
Soldaki fotoğraf Youtube'dan yakalanmış bir görüntü.Aşağıya Dailymotion'dan bir video ekledim,rose bowl için.








U2 - 360° At The Rose Bowl (teaser 5)
Yükleyen umusic. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı