1 Ağustos 2010 Pazar

Giyişine Hastayım

 Boşuna reklam yapmayayım kimileri tarafından delilerce ses getirildiğine inanılan bir moda dergisi var.Hatta ilk sayısı için ünlü bir AVM'de sıraya bile girmişti millet ilk sayısını onlarca alan olmuştu.İçimden dedim alla alla moda için ses getiriyorsa,bari baştan getirttirilseydi.Diğer yabancı dergilerde olduğu gibi Türkiye'de kendine özgü sayfasını sunuyor.
 Asıl konumuz ise her ay bir ünlüyü seçip o ay boyunca ne giydiğini insanlarla paylaşıyorlar.Biraz da kıl oldum yahu bu sıcaklarda don paça gezen ben ne modanın trendini belirleyebildim ne de örnek olabildim ki öyle bir şeyde istemiyorum.Temmuz Ayı için Sivaslı Cindy lakaplı Tülin Şahin ablamızı seçmişler.Bir ona bakın bir de bana bakın aradaki farkı da boş bir kağıda yazıyorsunuz.Sonra boş bir şişenin içine koyup ağzına da sıkıca bir mantar tıkayıp denize atıyorsunuz.Eğer şişe birine ulaşırsa İzel'den "Denizleri aşta gel kurbanın olam" melodisi cebinize geliyor.

 İşte Tülin Ablamızın Temmuz Ayında giydiklerinden bir kaç derleme;



Biz böyle vuvuzelalı bir ortama hiç denk gelmedik.Kandırma bizi lütfen lütfen çok reca edeceğim.






Tamam giyiniş de bir problem yok ama o eldeki mikrofon ne?Her sokağa çıktığında mikrofon alınıyorsa işimiz iş yani olmaz.Mikrofonla sokağa çıkılmaz.






O kadar extrem bir kişilik var ki of of yani.Uçak motoru önünde böyle göstere göstere.Olmadı olmadı!O motor bir çalışsa var ya bildiğin kuşbaşı kıyma.Hayır benim başıma geldi az daha motora giriyordum son anda ittiler.Aman Tülin aman!







Bu da bizim imkanlarımızla ortaya çıkardığımız.N'apalım? Buna da şükür.Gerçi abi tombala çekmeye hazırlanıyor ama idare edin,görmezden gelin.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı