22 Ağustos 2010 Pazar

Manyaklığınıza Hastayım (Canımsınız)

 Sıcaklar konsantre kaybı,iş verimliliği gibi üretkenlik görevlerimizi negatif etkiliyor.Çare var mı peki?Aşağıdan Sarıgül diye bağırıyorlar tabi ben kafalarına pet şişe yağdırıcam az sonra.Kimileri sıcaktan deliriyor,balatayı sıyıranlar bile var.Aşk akıllı adamı deli edermiş derlerdi,aşka hiç gerek yok sıcak var anasını satayım öyle böyle değil.Bu hafta için sıcaklıklar beş derece düşecek rüzgarlı bir hava geçirecekmişiz dediler ve de oldu.Sevindim baya arkadaşları topladık bunu şerefine maç falan yaptık felan...Tabi bu sıcaklarda nasibini ünlülerde alıyor hem de nasıl buyrun bakalım;

Tuğba Ünsal soğan suyu ile yıkanıyor

 Ünlü manken, cildinin ferahlaması ve dinç görünmesi için güneşlenirken yüzüne soda sürüyor.
Gece yatarken patates maskesi yaptığını ve vücudunu da soğan suyuyla yıkadığını söyleyen Ünsal, soğan suyu formülünü şöyle anlattı:
"2 soğanı ortadan kesip 1 litre suda haşlıyorum. Suyu ılıtıp önce yüzümü sonra da vücudumu yıkıyorum. Önce biraz kokuyor, sonra şampuanla o kokuyu alıyorum. Sorun kalmıyor. Vücudum bu yüzden pürüzsüz." 

Maşallah valla.Bende Bim'e gidip sebze çorbası alıyorum gece yatmadan her yerime sürüyorum hatta Arap yağı bol bulmasın diye onları da alıp sürüyorum.Gecenin dayanılmaz hafifliğinde vıcık vıcık uyuyorum sabah vücudum kaymak gibi oluyor cillop gibi afedersiniz.
Jessica Simpson kiloları yüzünden karnındaki yağları aldırıp poposuna naklettirecekmiş

Ben önceden bilseydim mahalleliden toplardım biraz.Ah keşke önceden duysaydım.Büyük popo istiyormuş oturuken kıçına batma oluyor herhalde nasıl iş anlamadım ya da Adana Karpuzu kıvamında şaplattın mı çççççççaaaaaaaat diye ses gelmesini istiyor.Fantezilere karışılmaz saygı duymak lazım.Neyse afiyet olsun kütür kütür diyorum pardon hayırlısı diyorum.

Kaynağından doğal olarak: ntvmsnbc haber


0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı