28 Ağustos 2010 Cumartesi

Nasıl bir etek bu mini etek?

 25 miydi? 26 mıydı? Tam hatırlamıyorum Ağustos'un yani.İşte masa üzerinde bir gazete gördüm,hani ilk sayfa haberleri önemli haberlerdir.Ne biliyim,ekonomide çok büyük dalgalanma olur,devletle ilgili haber olur...Aaaa bir de baktım yarım sayfa Anna Kurnikova'nın frikiği :( hani sadece o gazetede de değil bir kaç gazete de aynısını yapmış.Tabi üzücü aslında benim bunu yazmam bile üzücü de sadece nelere değer verildiğini,artık neyin haber niteliği taşıdığını göstermek için yazıyorum.Sanki Ülke'de her şey bitti,sıra geldi Anna Abla'nın eteğine geldi.Yok bir şeyler gözüküyormuş da sonra uyarmışlar da neymiş efendim düzeltmiş uyarılar gelince.


 Bende geçen festivale gittim fermuarı açık unutmuşum ama bir Allah'ın kulu gelip de abi makina gözüküyor,çıkmış yerinden diye uyaran olmadı.Sonra neyse yiğidin malı meydandadır diyerek kapadım :)
Kadın zaten baştan oynak tenisçiyken daldan dala atladı tamam her insanın asıl işinden ziyade farklı meslek gruplarına ilgisi vardır da bu abla fazla maymun iştahlı.

 Olayı fazla genleştirmeden özetini anlatayım İstanbul Moda Haftası için Ülkemizde bulunmuş kendisi.Devlet Bakanı Zafer Çağlayan ile yanyana otururken de frikik patlamış.Hani ben oturup göstersem kim bilir kaç kişi kaçardı :D bu kadar iğrençlik yeter.Öpüldünüz

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı