30 Ağustos 2010 Pazartesi

Benim bir balığım var Adı Rüstem.Kısaca Rüs demeyin ısırır! Hırrrrr

 Ayyyy ay bu sıcaklardan bunaldım ya fena fena.Geçenlerde aklıma eski hayvancağızım geldi.Rüstem derdim neden bilinmez.Eminönü'nden bu hayvanların olduğu yerden almıştım.Tabi o zamanlar yavruydu,ilk aldığımda akvaryumcu "Abi dikkat et!Özellikle gelişme çağında bunlar çok agresifleşiyor sonra işin içinden çıkamazsın"Dedi biraz salladım %25 gıda boyası kadar da salladım.Gelişimleri çok hızlıydı.Tam bir delikanlı balıktı.

 İlk aldım o bana bakıyore ben ona devamlı bakışıyorduk.Birden mahmurlaştı anlamıştım anne sevgisine muhtaçtı.Sen o okyanusun tehlikeli sulaırndan kalk Eminönü'ne gel.Yabancı memleket,yabancı insanlar.Ooooof of.Heey hey.Otobüste giderken bir kaç kişi ay ne sevimli acaba sevebilir miyiz? Dediklerinde hay hay dedim ama hiç de hayırlı olmadı.Direk üç kişi parmaklarından oldu,ilk durakta inip parmaklarını diktirmeye gittiler.O an anlamıştım Rüstem beni kıskanmıştı,aramızda bir bağ oluşmuştu.Bende bir balık tarafından kabullenmenin verdiği mutlulukla otobüstekilerle dans ettim.Şoför manyak mısın otur dedi.Bende Rüstemi salarım o zaman diyerek şoförü maden suyu ile biraz sindirmiştim.
  Eve vardığımda aileme durumu anlattım onunda bir yuvaya ve sıcaklığa ihtiyacı var demiştim.Annem baya sert çıkışarak ancak o tavada hamsi olur dediğinde çok üzülmüştüm.Allah'tan Rasim uyuyordu da duymamıştı bunları.Çocukluğum  Rüstem ile güzel geçiyordu bir keresinde dışarda havuzda eğlenirken göya eğlencenin bokunu çıkarmışız.Kapıcı Memiş abi bizi bi dürttü,kızdı,bağırdı,çağırdı biz bir utandık yerin dibine havuzun dibine girdik tünel açtık evin musluğundan çıktık yani o derece ama baktım Rüstem bir yerlere not aldı.Ne yapıyorsun dedim? O da abi günü gelecek dedi.Anlamamıştım :S  Sonraki zamanlarda beslenme alışkanlıklarından olsa gerek dişleri ayvayı yedi hem de ne ayva böyle bildiğin sapsarı cillop gibi.Dişlerin biri Kuzey kutbuna diğeri de Güney Kutbuna bakıyor,aradakilerde ekvator gibi takılıyordu.Rüstem konuşamıyordu ve böyle giderse konuşmayı da unutacaktı.Neyse sonra tanıdık bir dişçimiz vardı da ona gözüktü bir seneye yakın diş teli kullanmasını söyledi doktor.Netice almaya başladığını görünce hiç bırakmadı.Şimdi inci gibi dişleri var ne bulsa parçalıyor eşşoğlueşşek :D

Günler geçti ben büyüdüm.Rüstem büyüdü ve o gün gelmişti artık.Rüstem artık kendi ayaklarının üstünde duracağını söyledi,hem sevindim hem de üzüldüm.Birlikte geçirdiğim onca sene bana arkadaşlık eden balığım gidiyordu.Ailece uğurlarken kendisi hafiften gülüyordu.Meğer o gün gelmiş bizim kapıcı Memiş abiden intikam alacakmış.Adamı zor duruma soktu,elaleme maskara etti,eşini yedi.Bir de sokakta dalga geçen çocukları altına işettirdi.

Memiş abi bu olaydan sonra altına kaçırdı motorları bozdu hem kendinin hem de geminin (Soldaki resim)




 Memiş Abinin eşi izabella bellona (Nerden bulduysa bu kadını) o da arada bize zorluk çıkartıyordu.Gördü ama ebesini tersten,izometrikten.








Bunlarda dalga geçen çocuklar,altlarına cozurtturanlar.Koli basili bunlar yüzünden oldu hep.

2 Sen ne diyon birader? Anlat:

zey0zey dedi ki...

pek deee sevimliymiş bu rüsteem =)

Electrosm dedi ki...

Ahh ah! Arada Okyanusa açılırım küçük tekneyle arada gelir severim.Dana kadar olmuş kendisi

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı