1 Haziran 2008 Pazar

Hediye

Hiç düşünmeden oturdum
Biraz esiyordu sanırım
Kaybolmuş bedenler içinde olduğumu farkettim
Havalı gülüşler etrafta cirit atıyor

Neden gelmiştik?
Mola mı verdik?
Soluklanmaya ihtiyacım yok
Yoruldum ama beni yoran
Yanlış kişiler

Arkamda bir fısıltı diğerlerine benzemeyen
Döndüğümde o duru güzelliği gördüm
Bir anlık bakışma yaktı
Daha öncesinde neler olduğunu gördüm
Sen söz versen bile üzülmeyeceğimize
Bu bitecek bir gün en azından bunu biliyorum

En keyifli tarafı seni uzaktan izlemek
Saatlerce dokunmadan bakmak
Çizdiklerini sorgulamadan
Kalp atışını bile değiştirmeden bakmak
Saçına bile dokunmadan oturup bakmak

Sanırım bu kadarı benim için yeterliydi
ya da miy di?
Anlamadan kalktın sanırım buradaki sahte gülüşlerden

Şimdi atsam kendimi burdan beklemeksizin bu boşlukta kim diye



(Sanırım Bakırköy ve sanırım capacity)

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı