20 Kasım 2012 Salı

Süper Kahraman Emekliliği

 Hemen başlıktan sanki bir meslekmiş gibi olaya gireceğimi sanmayın aslında her zamanki gibi olayın tam tersini irdeliyor olacağız.

 "Bu yazıda sanal reklam uygulaması vardır"



Yukarıdaki sanal reklama aldanmayın ben de modaya uymak için böyle bir geyik yapayım dedim, normal reklamımız yok bir de sanalı mı alacağız? Güldürmeyin yok yok güldürün en iyisi :)


Süper Kahraman Emekliliği fikri aslında The Avengers filminin son karesinde aklıma geldi. Ülke olarak mizah malzemesi bulmakta zorlanmıyoruz fakat bunların en ilginci biraz daha keyifli hale getiriyor bünyeyi, hani ben çok değişik bir şey buldum demiyorum. Belki başkalarının aklına da gelmiştir ama bu kare olayı biraz daha özetliyor sanki, yani filmi izleyip de son kare aslında sanki günlük rutin bir işmiş gibi geliyor. Sonuçta hayal ürünü.

 Film hakkında fazla ispiyon vermeyeyim fakat kompozisyona bakacak olursak biraz yavan geldi. Şimdi giriş bölümü güzel diğerlerini bir çatı altında toplamak istiyorlar fakat klasik Amerikan tavrı olan ben daha güçlüyüm ya da benim lafım geçecek klişeleri komik olmuş bunun için de HULK-THOR kapışmasını örnek verebilirim. Geminin içindeki kavga sahneleri de keza öyle, daha yaratıcı fikirler bulunabilinirmiş efendim. Olayın diğer komik yanları da şimdi ekstra özel güç ve yetenekleri olmayan arkadaşların karadan hayata bağımlı olması kötü oluyor be abi : Thor-Iron Man-Hulk falan hani bunlar hoplayıp sıplıyor diğerleri garibi tabanvay hatta oldu olacak İstanbul Kart verelim de öyle gitsinler çatışmaya.


Bir kar yağar ince ince Kaptan Amerika'nın hali nice


 Bu garibimin de hali valla karışık, sen o kadar eskilerde atraksiyona gir sonra uyu-kalk gel günümüze tabi aptala bağlarsın. Adam adapte sorunu yaşıyor hem de Amerika'da. Şimdi sen gel İstanbul'da yaşa desem iyice manyak olur. Etraf o kadar değişiyor ki yollar, dükkanlar... Bir hafta dışarı çıkma yeminlen nerede olduğunu unutursun. Kolay değil yani. Hem bu kadar çok değişen bir şehir tek İstanbul'u gördüm götü başı bir oynuyor. 

 Fazla posasını çıkarmadan söyleyeceğim o dur ki, yani sen o kadar başka evrenden gelen düşmanları öldür hatta ölme riskini al sonra da gel hep beraber hamburgerciye yorgunluk at, olmaaaaz orada dur.

Aslında filmin o karesine kumkapı veya nevizade eklenecekti. Rakı masasında herkes susmuş yorgunluktan kafayı kaldıramıyor. Ehh işte gönül öyle isterdi, gönül muhabbet isterdi. Neyse bu süper kahramanlar ile ilgili geyik bir muhabbet buna benzer veya başka yazı dizimiz olacak. Takipte kalın ;) Unutmadan o meşhur sahnemizi de ekleyelim :)



  
 

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı