5 Aralık 2017 Salı

Aklımızdaki müziklere çektiğimiz klipler

 Sıkı bir R.E.M. fanıyım. R.E.M. grubunun solisti Michael Stipe "Her şarkıya klip çekmiyoruz. Dinleyenlerimizin kendi kliplerini düşlemesi, benim hoşuma gidiyor" Tarzında bir açıklaması vardı. R.E.M.'de böyle bir felsefe vardı. "Ya aslında adamlar şuna şöyle klipler çekse, ne güzel olur" Dediğiniz zamanlar olmuştur.

 Bundan yedi - sekiz sene önce SD Sony kamera ile yollara düşmüştüm. Çoğunlukla spontane çekerek bu işe girdim. İlk klip için Airportman parçasını seçmiştim. Şimdi baktığınızda piksel geliyor fakat şarkı ile uyum içerisine girince güzel oluyor. Devamında birkaç parçaya daha böyle eşlik ettim.

 Tabi sizinle bu yazıyı paylaşmamın sebebi de yaptığım birkaç işi paylaşmak istemem :)

R.E.M. ile ilgili çektiklerim,

Airportman

New Orleans Instrumental 1

Saturn Return

Blue

Kanal içerisinde birkaç tane de kendi çapımızda denemelerimiz olmuştu :) sonradak bu kafayı YouTube'da başka bir platformda hayata geçirdim. Umarım hoşunuza gider. Unutmadan R.E.M. Turkiye Facebook sayfamıza da bekleriz.

R.E.M. Turkiye Facebook - https://www.facebook.com/groups/7914581114/

Diğer YouTube çalışmaları - https://www.youtube.com/user/kapont/videos

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı