24 Nisan 2008 Perşembe

*Bizim karşıda bi kız var triko üzerine dükkan etraf canlansın diye dışarı kolon koydu ama sesi sonuna kadar açıyor müziğin yani dayanmak imkansız özellikle de pazar günleri,geçende eve girerken düşündüm istek parça verebiliyor muyum diye.

*İki hafta kadar önce windows hata sesi var ya "dııın" diye.Pc'yi kocaman hoperlöre bağlamışlar idman yapıyorduk o hata sesi yusuf yusuf yaptırdı

*Florya'da istasyonun gerisinde çekmece tarafında yolun ortasında ağaç var kesmeyin tamam da kaldırımı ona göre yapın be abi adam ona çarpsa ne olacak?

*Daha önceki bi sayfamda yazmıştım kazaya kurban gitti tabi.Nuh der.Peygamber demez.E zaten Hz.Nuh'da Peygamber değil mi,böyle çelişkilere bayılıyorum.

*Aynı şey keza anasına bak kızını al ise erkeklerde babasına bakın

*Geçen radyo dinlerken sağolsun iki seneden beri kendi çapımda kıçımı yırtarak belediyenin en çok uğraştığı soruna değindi abimiz kaldırımdan başka birşey yapmıyorlar yahuuuu

*Dışarıyı görüp de diyeceğim hava atma manasında değil gerçekten bizim insanımızda biraz öküzlük var ne yolda yürümesi ya da bir edep yok kuraldışı.

*İstanbul bu sene daha bi sivri,acımıyor artık kimseye

*Facebook ilk başta herşey güzeldi evet artık boku çıktı artık yani nası desem çok afedersiniz ama yemekten sonra geğirenler grubu ne bileyim otun bokun bile grubu açılacak oldu zaten de işte yolunu yapıyoruz.

*Üzüldüğüm noktalardan biridir ki (acaba bunuda mı başlığını yapsak?) insanların tabi ki de artık mütevazi takılmasını beklemiyorum da kendilerini anlatıyorlar,sanki bir yarışma programına katılmış gibi bu özellikle ikili ilişkilerde çok oluyor ben böyleyim ben şöyleyim.Bravo hemde bir kilo alkış en temizinden ya bi günü geçirelim en kötü fikir sahibi olalım dicem zaten bayan olsun erkek olsun ayırım yapmıyorum bunlar böyle devam ederler bırak ben sorayım ne seversin ne giyersin en sevdiğin şeyler... yakında zaten yeni sevgili için CV hazırlama gibi bişey düşünüyorum belki o zaman tarihe geçerim.

*
işin ucunda yapayalnız da kalmak olsa tavrından vazgeçmeyen insan tavrı diye sosyomat'da bir yorum yazmışım beğendim sağolsun beğenmişler tabi ne zamandır okuyamıyorum yazılarımı dedim buraya uyabilir düşüncesinden aktarıyorum;


Gurur yapmak değilde köpek olmak ters gelir hep yala yala sadece onunn gözünde küçümsenmek boşa çekilen acılar halbuki kafayı bir çevirsek diğer tarafta ne kadar da sevimli bayanlar vardır.Gidene kal denmez artık ama insan otuzuna yaklaştı mı asıl burda işler ciddiyete biniyor sonra aaa ya o zaman çocuktuk muhabbetleri yapılıyor halbu ki ergenliği 15 sene önce atmadık mı?

Her zaman kılıfa uydurulacak birşeyler var.


Ekstra not yani gurur bence boş bir nedenler silsilesi nedenler aslında gururlar oluyor.Sanki akraba gibi ismi oldu neyse ne yirmi küsur yaşında hala çocuk gibi davrananlar karşındakinden olgunluk bekliyor...Bu uzar gider neyse sinirlenmeyeceğim.

devam edeceğiz

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı