28 Nisan 2008 Pazartesi

Bu kremalı geceler

Ne zamandan beri deneme tadında,şarkı tadında yazıyordum uzun zaman oldu aktarmayalı

*Hastalık düzeliyor gibi mümkünse girmeyecek artık hayatıma yeni biri.Evet sert bir kural

*Kendini eğitmek hakikatten önemli ama şunu ele alıyorum burda kitap okumak,türlü festivalleri takip etmek efendime söliyim mi onu da bilmiyorum yani görgü bazında şimdi dışarıya baktığımda bi edep adap var nerden gidilir nereden yürünür nerde yol verilir nerden inilir... gibi buraya geldiğimde tamam bir acele olduğu belli ve artık kabul etmeliyiz metropol olduğunu İstanbul'un ama ayı görünümündekileri nası ehlileştireceğiz?

*Karşılaştırmadım zaten 90'ları gören biri olarak ki 90 öncesi ayıp olan şeyler şimdi sansürsüzce evimin kapısından içeri giriyor.

*Bazen spot ışıkları çok ağır olabiliyor.

*Ben alışmamışım civcivli hayata tek katlanışım güzel bir hayat kurmak.

*Yorulduğunuz zaman artık gelen gideni aratmayacak o kadar kişi kapınızı çalmış olacak ki,artık belli bir yerde durmak isteyeceksiniz o zamanda bekle babam bekle.Buna benzer sözü Erdem abi masör odasında söyledi o kadar tatlı söyledi ki böyle dokunsalar ağlayacaktım.Bu söz de bugün müzik dinlerken arabada kafamda şişti birden.

*Bu kısa oldu böyle n'apalım

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı