26 Şubat 2011 Cumartesi

Festival Zamanı,sen neredesin?

 Mart Ayı'nın gelmesiyle sadece kediler değil biz de sevindik.Yine küçük bir ara verdim hem kendimi dinledim tekrardan hem de farklı işlere yoğunlaşmıştım.Evet biz neden heyecanlıyız? Onu söyleyelim hemen; Ülkemizde şu anda en genç festival ünvanına sahip Olan Nublu Jazz Festivali'ne inşallah bir aksilik olmazsa elimizden geldiğince eşlik edeceğiz.İlhan Erşahin'li  İstanbul Sessions yeni parçalarıyla hem de ilk albümden bizi yine coşturacak buna eminim.4 Mart Cuma Babylon'da başlayacak olan etkinliklerin diğer gün programları için buraya tıklayabilirsiniz yine.






5 Mart Cumartesi Günü Indie türü icra eden bir grup çıkıyor sahneye; Junip biraz slow ama tam keyiflik+kafa dinlemelik.Hatta tadına da bakmak isterseniz size "Always" parçasını takdim edeyim



JUNIP - Always (Official Video) from City Slang on Vimeo.

Eğer 9 Mart'ta da müsayit olursanız "Love Trio with Arto Tunçboyacıyan" var saatler 23:00 gösterdiğinde.Elinizdeki bilitleri sakın atmayın etkinliğin son günüde 12 Mart'da Kapanışa ortak oluyorsunuz "Closin Jam" adı altında yine eğlenceli bir şekilde veda edeceğiz efendim.


Bir not daha unutmadan 4 Mart gecesi tüm katlarda dolaşıyor olabileceksiniz,nublu+babylon ve üst kat :D daha ne olsun! Hadi herkese iyi eğlenceleeeeeeeeer 



(Biletler biletix'de satışa sunulmaktadır,nublu performanslarını biletleri sadece nublu'da satılmaktadır)

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı