28 Şubat 2011 Pazartesi

Susssssss!

 Bazen sessiz kalmak bile bize bir çok şeyi hatırlatıyor.Kendinizi dinlemek,sustuğunuzda karşınızdakini dinlemek.Bunun bir örneğini de özellikle de müzik alanında sanatını icra eden grup veya sanatçı içinde söyleyebiliriz.Sessiz konserler adlı tepkiyi ilk gösteren mekanlardan Babylon çok da doğru karar almış.Thindersticks adlı grubun konserinde çok gürültü olması sebebiyle konser az daha yarıda kesiliyormuş,onun da önlemi var dışarıya çıkartmak ama kim ister ki? Hem izleyenin canını sıkacaksın hem de sen ordakilerle zorlu muhabbete gireceksin ama malesef insanımız anlamıyor.Sadece ben etkinliğe,festivale,konsere gittim mantığıyla gezen bir sürü insan var ama onlarda olmak çözüm değil.Bir kere bir şeyler üretebilen adam varsa karşınızda ona saygı mutlaka gereklidir.Özellikle bu tip hoş olmayan olaylar konserlerde olduğu için örnekler ve başıma gelenler bu yönde olacaktır.

 Eğer dinlemiyorsam,sevmiyorum,sevmiyorsam,dinlemiyorumdur ve haliyle de oraya gitmem.Karşımıza gösterdiğimiz saygı kadarını alıyoruz fakat bunu tartan kaç kişi var onu da bilmiyoruz.Sadece kapalı alanlar için anlatmıyorum mesela Kuruçeşme Arena'da bir çok konsere gittim sadece akşam boğaz manzarası güzel diye oraya gelenleri biliyorum.Çoğunda da ya muhabbet,ya da manzaraya karşı aşk tazelemeler.Facebook'ta da en son okuduğum kadarıyla Alp Ersönmez'in "Yazısız" albümünün lansman gecesi vardı ama işim olduğundan dolayı gidememiştim iyi ki de gidememişim.Konu yine aynı ve face'e konan videodan da anlaşılıyor ki tanıtım gecesinden çok konuşma gecesi olmuş ve rahatsızlık verenler dışarıya çıkarılmış iyi de olmuş.Yine yakın zamanda başıma gelen "Hidden Orchestra" konserinde en öndeydim ama bas bas bağıran elemanlar doluydu.Kültür,eğitim,davranış bunlar kişinin kendisini geliştirmesi ve eğitmesiyle mümkün.Senin veya benim dememle düzelecek işler değil umarım her eğlence bundan sonra daha da güzel ve renkli geçer.

Not: Bundan sonra eğlenmek için resmi kurallar oluşturulursa hiç şaşırmayacağım.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı