18 Eylül 2011 Pazar

Tren gelir,hoş gelir

 Sevgili okurlar nasılsınız yahu? Bu satırları bir pazar sabahı hatta öğlenine doğru yazıyorum siz bunları okurken ben çok uzaklarda olmuyorum kafam acayip davul oldu arka otoparkda deli gibi araba yıkıyorlar bir de üstüne üste yeni bi eleman taşındı evin duvarını her bokunu değiştiriyor valla ben kendimden geçtim ama siz geçmeyin gelin kaynaşalım hatta sıkı sıkı sarılalım (bkz. teletubbies)  Bu aralar yine kayış kopartan ve mala bağlatan haberler oldu kimisini ciddiye alıyoruz kimisine de "Ne diyo la bu?" Deyip çekirdek çıtlatıyoruz.

Ver bir cigara böreği de kendimize gelek!

 Adapazarı'nda ki abiler böreğin isminden rahatsız olmuşlar abisi,böyle kanepede yatarken herhalde arkadan biri dürttü ulan bir şey yapmalı şarkısını mırıldatırken rot balansı yamuk yapmış.Neymiş? Sigaraya özendiriyormuş,yahu bırakın vala bırakın size diyorum yani boş işleri bırakın.Ben ömrü hayatımda sigara böreğini sigara gibi kullanan bir-iki çocuk görmüşümdür o da bir benim ufaklığım diğeri de arkadaşımdı.Onun dışında misafirliklere gelen veletlerde araştırma yaptım,kadın günlerinde bulundum ama sıcaklığından ve lezeetinden dolayı ya tutamayan ya da hapur hupur camış gibi yiyen çocuklar gördüm bunu da bilginize sunarım.

Ara Notlar: Trabzon Inter'i kendi evinde yendi facebook'ta bir gecede Trabzonspor olanların sayısı 500 hani benim tespitim.belki daha fazladır.

 Abazan Mode "ON"

 Tecavüz olayları yine AVM sezon sonu indirim gibi birden patladı,düşünün bir de bu kadar gündeme vurmayanlar var.Neyse moral bozukluğu olan bir haber ve en son mahkemede verilen kararda "Tecavüzcüyle evlensin" kararı herkesi şoke etti.Sallamamazlığın da göstergesi olabilir diyorum.Zaten biliyoruz ki kıyamet devrinin çocuklarıyız hani en azından yüzümüzü güldüren haberlere açız.Gerçi magazin dünyası hep keyifli değil mi?




 Ortalıklarda bildiğimiz ve devamlı dönen muhabbet; "Ya abiler bu kızlar neden korkuyor,çekiniyor?" alın işte cevap anahtarı öyle optik formla da uğraşmaya gerek yok.
Daha detay isterim,mağdurum ben mağdur!

 Abi gözlüğü versene.Güneş'i görücem

 Avusturya'da 30 yıl Güneş görmeyen şempazegiller sonunda gün yüzü gördü biz de Kapalı Çarşı'dan aldığımız kınaları sandıktan çıkartıp yaktık.Şakası bir yana yani ciddi bir rakam hayvan devamlı teste tabi tutuluyor,kan veriyor,virüs enjekte ediliyor valla iyi sabretmişler.Gerçi ödemeyi her ne kadar çikita muzla yapsalar da ben dayanamazdım ziterim sizin muzunuzu toplar valizi eve gelirdim veya ormana işte.



Burası çok gereksiz bir bilgi ama not düşmek istedim,ipod touch'ınız varsa 1.-2. jenerasyon farketmez.Eğer şarj olmuyorsa yani durup dururken bir aptallık yapmayıp açılmıyorsa buzdolabına koyun 15 dakika bekletin veya deep freeze'e koyun.Ben son anda servise veriyordum arkadaşımın da başına gelmiş klimaya tutmuşlar çalışmış valla ne diyim abisi.Garip işler adamı arkadan şişler.

Bir not daha düşeyim: Artık her yerde sabliminal mesajlar görmekten bıktım.Yani çoğunluğu sex'den ibaret olsa da ulan verin para hepinizi götüreyim diye haykırasım var.Hadi herkes kendine iyi baksın

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı