4 Şubat 2012 Cumartesi

Sinir Belirtisi olarak Olivia Dunham bakışı

 Şu okulların tatil olmasından sonra en çok neye sevindim biliyor musunuz? Ben bilmiyorum ne güzel trafikten yoksun yollar göreceğim diye sevinirken aniden destursuz kar yağışı gelerek yaşamı altüst etti iyi halt yedi. Kırk yılın başında bir bisiklet aldık anasını satayım onu da kullanamadık. Her ne hikmetse millet içindeki çocuğun turşusunu kurmuş ve bekletmiş bu günlere saklamış. Bakıyorum babam kadar herif belki de babama benzeyen herifler kardan adam yapıyorlar. Hatta eşşek kadar hani yap ulen ufak tefek gir evine yok, her şeyin irisi makbul hesabı. Çağımızda çoğu değişen şeylerden kardan adamlar da nasibini aldı. Eskiden gözler kömürden burun havuçtan olurdu, şimdi yaratıcılık en üst seviyede. T-shirt giydirmeler, peruk takmalar falan.

 Reklam: Blog içerisinde bahsi geçen anahtar kelimeleri yakalayan 4,5 kişi bizden ters koltuklu uçak bileti kazanacak.

 Her insanın duygularını farklı yansıttığı bir gerçek. Özellikle sinirlenme esnasında, kimi diş sıkar, kimi imalı bir bakış atar, kimi de bunlara gerek kalmadığını bilir yapıştırır bir tane. Benim bu içlerinden en korktuğum ise şu J. J. Abrams abimizin çevirdiği Fringe dizisinde oyuncu olan Ajan Olivia Dunham'ın bakışı. Öyle bir bakış yok, özellikle de bu bakışı yeni bir olay olduğunda veya araba başındayken atıyor ben tabi yusuflarda...

  Ablamız hep sinirli hep bir gergin arada rahatlasın diyeceğim yok o da olmuyor. Mesailer zaten yıpratıcı derecede yoğun, spor diyeceğim o da hak getire. Sgk + yol he bir de ticket olarak ajanlık iyi bir meslek mi orası tartışılır. Hayır arada ne bileyim st. patrick olsun şu olsun bu olsun git biraz dışarıda takıl yok. İlla gerecek illa gerecek.

 Bazen düşünüyorum aslında hak veriyorum ama sen gel paralel evrende sıkış. Senin ikizin milletle aşna fişne arayı yapsın, saçları koleston saç boyasıyla kızıla boyatsın, kızılkayalar'da ıslak yesin. Oh ne ala memleket. Anladım seni Olivia anladım. Haklısın aslında ama hani biraz gülsen güller açacak yüzünde ama nasıl dersen öyle olsun.





 Aslında Olivia'nın gazını alacak tek bir kişi var o da Peter Bishop abimiz. Efendi mefendi takılıyor ama Asmalı'da ne çıtırlar götürüyor bir görseniz :)

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı