3 Mart 2012 Cumartesi

Bu koku bildiğin gibi değil ama ...

 Sevgili yazarlar, çizerler veya net başında vakit öldürenler. Siz de evinizin veya iş yerinizin güzel kokmasını arada bir tazelenmesini istersiniz değil mi? O kadar da eşşek değilsiniz herhalde. Yaklaşık beş senedir evde kullanılan bir oda spreyi var ama böyle bir adam zehirleme olayı daha görmedim hayatta açıkçası. Yahu utanmadan üzerine birde spring falan yazmışlar iyice dellendirmişlerdir beni.

 Normalde zaten bu piyasada satılanların bir ağırlığı var hani kolay kolay gitmiyor veya duygu dolu hayaller kurduruyor bu kokucanlar ama bazıları olmuyor olmuyorrrr diye şarkı söylemeye başlıyorum. Adını zikretmiyorum markasını falan siz anladınız diyorum. Tabi bununla yetinmeyip, kendimi araştırma için yollara verdim. Çok gittim, hatta dere tepe takla atarak üretim tesislerinde almaya çalıştım soluğu.

 Çok güzel bir şekilde ağırladılar beni. Hemen sadete gelmek istedim ve üretim bölümüne oradan da lab. ortamına geçtik. Bir de ne göreyim meğer bu adamların burun direkleri daha işe girişleri yapılmadan kırılmış. Burun koku reseptörleri yok olmuş. La oğlum ne yaptığınızın farkında mısınız? Sizin yüzünüzden boğazlarım artık iski atık su borusu gibi oldu dedim nafile tabi. Olayın farkında olmadan şuursuzca çalışmaya devam ettiler.

Kalın sağlıcakla efendim

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı