24 Haziran 2012 Pazar

Bir Çizer

   Ülkemizde pek fazla çizerlerin hayatları veya muhabbetleri ekrana gelmediğinden onları sadece yaptıkları işlerden veya köşe yazılarından kendi aklımızca biliyorduk. Yine eskiye göre biraz biraz bu sayı çoğaldı tabi işin şurasına da bakmak lazım bu adamlar zaten çizer, sahne adamı değil. Fakat hem çizip hem de sahnede de nefes almak isteyen yazarlar var bunlardan birisi de Alpay Erdem.

 Karakterleri arasında en sevdiklerim Kamil seven adam, çocuğunu dürbünle izleyen adam üçlemesi ve top canavarı. Çizimleri ve stand-up'ın dışında gençliğinde de lisanslı futbol oynamış. Futbolu da geçelim, gelelim en lezzetli bölüme :) kendisi de bir bisiklet sever. Sabah internette gezinirken haberini görmüştüm doğayı koruma temalı bir program baş karakteriydi fakat saati şaşırdığımdan kaçırdım. 2 teker 1  yer adlı programda bisiklet için en uygun rotalar ve bisikletle çevre ilişkisini anlatacaktı ki anlatmıştır zaten program 17:15'te idi ben bu giriyi yazmaya 20:00'da başladım aferim tabi bana. İ,nşallah tekrarı veya youtube linki olur da izleme şansını yakalarız. Bu arada gezinirken bulduğum uzun ama neşeli Alpay Erdem - Hayko Cepkin ikilisinin söyleşisi sizlerle :) özellikle son kısımlarda Hayko Cepkin'in müzik-telif hakları konusu çok doyurucu.



Hayko Cepkin - Alpay Erdem | BTZ2010 Bilişim Teknolojileri Zirvesi from Ufuk Balcı on Vimeo.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı