3 Haziran 2012 Pazar

Zeka geriliği yaratan dizi olarak Akasya Durağı

 Sevgili okuyucular, canlarım, ballarım. Bakın yaz geldi artık ben bile tatil planları yapıyorum. Ben bile diyorum çünkü adam gibi yapamıyordum. Yani tatil beldelerine gidiyorum ama genelde iş odaklı olduğundan kafayı ağırlıklı olarak o tarafa veriyorduk. O yüzden tatil tatil yani anlayacağınız...

 Olaya gelecek olursak aslında tatille pek alakası yok, hani üzerinize ince bir şeyler giyin de rahatlayın diye yazdım yukarıdakileri. Abi şimdi kaç seneden beri devam eden bir dizi var hakaret içerikli bir şey yazmayacağım ama konu olarak dişe dokunur şeyler olmadığı da açık bir dizi: AKASYA DURAĞI. Yani ünlü doktorlar ile yaptığımız araştırmada bu dizi ufak çocuklarda iq puanı düşmesi ve yetişkinlerde de moronluğa yol açıyor. Siz siz olun daha reklam veya tanıtımını görür görmez kanalı değiştirin.

26 Ağustos 2012 tarihli bir düzeltme

 Uzmanlar ve diğer belgesel kanalları duruma anlam verememekte hatta olayın daha büyümemesi için Dardanel Ton'un belki zeka arttırıcı etkisi ile diziye sponsor olması bekleniyor.

Dardanel Ton Akasya Durağı olursa sanırım yüksek iq'lu birz dizi ortaya çıkabilir.



0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı