2 Haziran 2013 Pazar

# Diren Gezi Parkı

 En son bahsettiğimiz olaylar neticesinde yazdığımız blog üzerinden kısa bir zaman sonra Başbakan'ın ve Belediye Başkanı'ndan açıklama geldi.

Burada bahsedilen Gezi Parkı İle yazılmış yazılar kesinlikle taraflı bir gözden sizlere sunulmayacak bunu da aklınızın bir köşesine veya elinize yazın.

 Şimdi bizim kafamıza takılan bazı detaylar var aslında detay da değil :) açıklamalar var buyrun cevab verebilecek olan birileri varsa versin.

(Alıntı haber)

Tamam merak etmeyelim de şimdi sorun şu. Siz bu olayların büyüyeceğin biliyordunuz ve halkın pes etmeyeceğini de biliyordunuz. Aksini düşündüyseniz büyük cahillik. Eğer siz bu ağaçların yüz katını dikecekseniz neden önce yapmadınız ? Yapsaydınız ve bunu bakın işte bunun yerine burayı yaptık deseydiniz belki de halkın tepkisini çekmeyecektiniz veya sadece bir gün bu direnişler sürecekti. Cevap bekliyoruz 1


Şimdi size iki tane haber başlığı göreceksiniz ve bunların altını çizdiğim yere dikkar edin. Kafa karışıklığı yok sadece iyi okuyun ;)

İlk haber'de "Yapılacak" yer alıyor.





İkinci haberde ise,







Dilek şart kipi kullnılmış. -se , -sa  dilek şart kipi'ne kafası basmayanlar ise tıklasın

Yani kafa karışıklığı çok bu[ara]da. Fakat şöyle de bir şey var insan güvenemiyor. Günümüze baktığınızda kapitalist sistemin etkisinde her yer. Belki Küba hariç :) (Helal olsun Küba'ya) Bugüne kadar lafın gelişi olarak söylüyorum iki adım yanıa AVM onun yanına yine AVM yapıldı. Bunun en büyük örneği ise İstanbul Bakırköy'de Carousel AVM'nin yanına dikilen Capacity AVM.


Hani hastane olur eyvallah bak bunu da kabul ediyorum. Karşısına tamam sadece burada böyle :D belki aradığın ilaç yoktur yandakinde vardır tamam çünkü bu sağlık şakaya gelmez. E abi iki tane çok afedersiniz ya da mahvedersiniz sevgili blogcular iki tane yanyana AVM dikmenin mantığını bana açıklayın. Açıklayın nur tanesi gözelerinizden öpeyim hemen.

Pisa kulesinin yamukluğuna gülen ergen gülüşü atacağınıza bu iki mantıksızlık arasında dötünüzle özen göstererek gülebilirsiniz.

Hani bahane şu mudur ? Yeaaahu geçen kırmızı kazak arıyordum bulamadım hemen karşıya geçtim yandaki AVM'den aldım. Biz de bravo iyi bok yedin deriz. Zaten farkındaysanız yazdım, çizdim.

Az kalsın unutuyordum, bunların arkasında sahilde kalan bir de Galleria AVM var. Biz Fame City için küçükken oraya gidiyorduk (sümüklü sümükü) Şimdi oranın hadi bahanesini yok sayalım. Neden ? Zaten 90 zamanında Bakırköy'ün tek AVM'siydi. ondan çoğunluk oraya gidiyordu.  Şimdi size Carousel ile veya Capacity AVM arasındaki zaman ve km bakımından mesafeyi yayınlıyorum;




















Cumartesi (1 Haziran 2013) öğle saatlerinde Başbakan bazı açıklamalarda bulundu. Bunlardan kafama takılanlar;

*Biz halk için hizmet veriyoruz. Rant yok ! Rant Halkımıza var.

- Hiç mi rant yok ? Diye sorasım geliyor, etrafınızda yeni yapılan yapılara bakın ve neden hepsinde insanlar oturamıyor bunun cevabını da bana verin.

* Zekeriyaköy'de zamanında Üni yapılması için ağaçlar telef edilmiş. O zaman belediye başkanı olduğu için kimse dinlememiş.

-Tamam burada bir şey diyemeyiz.

* Gerekli ağaçlandırma ve fidanlar dikiliyor denildi.

- Ben de genelde şunu görüyorum. Güzelim çiçekler laleler peyzajlama için yol kenarlarında egzoz gazları içinde ölüyor. Neden insanlar tarafından da gezilecek bir lale tarlaları yok ? İkitelli tarafında boş bir arazi var orası bildim bileli botanik park olacak da ne zaman olacak bekliyoruz ? Buralar yeşillikler ve madem lale düşkünlüğü var ve Hollanda'ya kaptırdığımızın acısını alacağız o zaman buralar değerlensin.

- Bunlar zor geliyorsa şöyle de yapılabilir, her vatandaşa fidan verin. Bir alan belirleyelim herkes buraya diksin. Bu da mı çözüm değil.

Bkz. Bu da mı gol değil hakim bey ?

Kontrolsüz güç, güç değildi ya e peki polisimizin yaptığı için ne denilmeli ? ki akabinde diğer açıklamayla bu kabul edildi (Polisin fazla güç ve biber gazı kullanıldığı kabul edildi) İş işten geçtikten sonra. Malesef "sonralar" hayat kurtarmıyor.

Önceki yazımda Otel ihtiyacı olarak bahane sunulabilir demiştim. İlk öğlen açıklamasın böyle bir konuşma oldu. Tamam otel açlığı olabilir ama sen bunları şehrin mimarisi ve trafik durumuna göre serpiştiremez misin ? Yan yana büfeler, yan yana spor mağzaları, yan yana lokantalar, yan yana oteller.

Hatta aklıma güzel bir parça geldi sizlerle paylaşıyorum,

Yan yana aşkım yan yana
Kim tutar seni bas gaza
Araziler senin yan yana

Sevdiğim güzel bir açıklama daha;

CHP Doğu'da ölen gençler için kılını kıpırdatmıyor ama BDP ile kol kola geziyor şimdi.  Şimdi bu işin başka tarafı işte, bu ekmek kopartmak isteyen bir hareket. Milletin olayı Gezi Parkı'nı vermemek ama sen gelip olayın yönünü değiştirmeye çalışırsan olmaz.

Gelelim Milleti coşturmak için yapılan yalan haberlere;

Gezi parkı yalan haberleri

Gezi Parkı için ortaya atılan iddialar içinde Bülent Arınç geçiyordu bakın kendisi Twitter'dan ne demiş;


Polisin köpeğe sıktığı biber gazı fotoğrafı,

Bu gerçekten gülünecek bir haber :) Yani bunu provakatir haber için uğraşmadan yapmışlar. Bazı yerlere buğu koymuşlar falan işin bir diğer ilginç tarafı ise zenci polis.


Köprüden geçen (Göya geçen) destek gurubu;

Açıklama yapmaya gerek var mı diye soruyorum bunun için ?



Kerem Can Karakaş adlı kişinin çarpıtılan haberi;

Biber gazından öldüğü söylendi, halbuki yine açıklama yapmadan elimizdeki kanıtı sizlere gösteriyoruz;






Gezi Parkı direnişi oldu sırada başka bir şey oldu mu sizce ? Bakın ne oldu;



Alıntı haberdir. Detayına gitmek için ; Bana tıkla

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı