13 Şubat 2008 Çarşamba

Adını sen koy

Her beden şeytan parçası
Bu gülüşler onun şakası
Sadece ben gibi sada
Üzülmediğimde bazıları haz alamıyor
Sevdiğimde kıyamıyorum dokunmaya
Hüzünlerim arka kapıda
Gülüşlerim herkese açık
-Miş'li geçmiş zamanda tecrübe edindim
-Di'li geçmiş zamanda üzüldüm
-Ecek,-acak'da hayaller kuruyorum
Şimdikinde ise huzurla kaplıyım

**** **** **** **** ****

Neyin büyüsüydü bu?
Tek kurban benmişim gibi
Bütün günahları çekmek için
Sadece ben miyim
Sevmek için?

**** **** **** **** ****

Oynadığımız oyunlara bakmıştım
İkinci çoğul şahıslara benzemek istemedim
Şimdi birinci tekilim
Sınırlarımı aştığımda bu kötü
Gerçeklik nereye kadar?
Her gidiş-dönüşümde bir ayrılık
Hayat büyük hemde hiç olmadığı kadar
Senin gibi,benim gibi değil ama
Rüyamdaki sesler bana karşı isyanın mı yoksa...
Cennetin yanında,yanıbaşında
Yanı yetmez seninle
Masum bir gülücük

**** **** **** **** ****

Güllerin içine girdiğimde her diken acımı hafifletiyor
Tecrübe olgunlaştırdı,acılar ise üzüntü
Çıkarılacak dersler
Yanlız Prenses bu bildiğimiz masallardan değil
Prensler okeye dönüyor
Keşke seni kurtarabilsem

12.02.2008

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı