20 Şubat 2008 Çarşamba

Toksin

Yorgun argınken elime hemen tutuşturdum bi kağıt kalem akıverdi gitti...

30'a doğru geldiğinizde merak ediyorum hala bu çocukluklara devam edecek misiniz?Döndüğünüzde iş işten geçmiş olacak.

-Bazen duygularımı hissedemediğimde ağlamaklı oluyorum,kalpsizlikten

-Mizah için eskiden eskiden böyle değildi tabi.Şimdi kurban seçilir bunu üzerine çalışılır modası.

-Aşk sadece yalan olan sevmek ise gerçek,her birliktelik için kişiye aşık olmak.Nerde bunu ilki?

-Uçağın içinde karmaşık biraz da sarmaşık oldum

-Yatak fantazileri için anatomi

-Herkes birbirini merak ediyordu.Sonra netten görünce birbirimizi bütün hevesler kırıldı.Akabinde sorarım;
Büyü bozuldu mu?
Masal mı bitti?
Neydi bu?

-Ötesi böyle diyor "Aşk içinde,yalan içinde..."

-Şunu net söyleyebilirim aşık olmadım ama sevdim belki bazıları karşılıksız yine de sevmeye devam edeceğim.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı