20 Şubat 2008 Çarşamba

Yeni

19'u sabahı aslında o kadar güzeldi ki tarif edilemez benim açımdan.Fransa sokakları boş dicem ama ondan değil şu düşünceler biraz da olsa kafamdan gitti.Bu sesler bazen çıldırtıyor beni.Elimde 18'inden kalma Vatan Gazetesi'ne bakıyorum ve başlıyoruz;


*Anasını sattığımın yerinde herkese dizileri sor bilmediğin şeyi anlatır.Diğer meselelerde bi bok yok.Ondan sonra niye uyuyoruz muhabbetleri.

*O kadar ölüm ve felaket olayları oluyor ama hala başörtüsü

*Mantıklı düşünün bir insanın kendi dinini öğrenmesi kadar doğal birşey var mı?Kıyafet için birşey diyemiyorum .Eskiye bakıldığında kilisenin insanlara buna tapılacak dendiğini inkar edenler öldürülüyordu.Burda baskı var ve baskı yapan o zihniyete özeniyor ki zaten Atatürk zamanında ilkelerini koydu sadece batının bizi ileriye taşıyacak şeyleri almalıyız demişti.Tabi seneler geçtikçe ufak ufak yanlış bilgiler ekleyip millete empoze ettiriliyor.

ve burdan kimseye bağlayalım---------->

- Kimse eskinin lazım değil uçak fab.'nı kapattığını konuşmaz ama türban için hakkında konuşabilir.

- Kimse eskinin Devrim otomobilinin niye kaldırıldığını bilmez veya niye üretmiyoruz demez ama türban için konuşabilir.

- Kimse Türkiye Kyoto'yu imzalasa demez ama türban hakkında konuşabilir.

- Kimse daha az karbondioksit salınımı yapalım demez ama türban hakkında konuşur.

- Kimse kaliteli eğitimi arttırıp ek maliyet,dersanelere gerek kalmasın demez ama türban hakkında konuşur.

- Kimse beyin göçünü durduru buraya kazandıralım demez ama türban için konuşur.

- Kimse hala gerçek konulardan uzaklaşmak için ortaya yem atıldığını bilmez ama türban için konuşabilir.

- Kimse bizim artık silah ürettiğimizi bilmez ama türban hakkında bişeyler söyleyebilir.

Böyle biraz agresifim ama öfkemi kontrol edebiliyorum.Yanlışlar varsa söyleyin konuşalım.Öptüm ;)


0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı