2 Haziran 2010 Çarşamba

Kapak ve direk (Eurovision 2010)

 2010 Eurovision şarkı yarışması için Ülkemizi Manga adlı grup temsil etti.Şarkının fır döndüğü zamanlarda tv'lerde ben pek olaya hakim değildim.Etrafımdakiler "Ya dinledin mi?" "Bence zor" falan gibi laflar duydum.Dur bir de ben dinleyeyim dedim.Pek başarılı bulmamıştım onun da nedeni şu olsa gerek; illa kendi müzik zevkime göre kıyaslama yapacak olmamdı ki sadece rock ve metal'e göre yapmıyordum.Sözler akıcı oraya eyvallah fakat ritimler arası tutmuyor gibi geldi.İlk 20 oralarda dolaşırız diyordum ki tv'yi açıp izlemedim bile finali (Minikler turnuvam vardı.Can alıp,can veriyordum :D ) Ertesi gün radyodan öğrendik ki 2. olmuşuz ne de güzel tabi şu patlak veren İsrail olayıda işin içine girince istemeden sorasım geldi.Hangi Ülkeler bize yüksek puan verdi?Biliyorsunuz ki Eurovision işin makyaj kısmında şarkı yarışması ama iş oy kısmına gelince ülkeler ellerindeki tek silahı oylama yaparak kullanıyor ve hiç konuşmadan size cevabını bildiriyordu.Hatta şimdi bunları yazarken NTV'nin net sayfasında Can Dündar ile olan röportajlarını izliyorum.Can Dündar bile işin kulis tarafını merak ediyordu.Yüzdüler yüzdüler işin kuyruğuna gelmişlerdi.Sunuculardan Fransız olan sunucu (adını da bulamadım,araştırdık,ya da gözümüzden kaçtı) "Bu şarkıya kim oy verir?" diyerek küçümsemiş ardından cevap mikrodalganın o güzel sıcaklığıyla hemen gelmiş Fransa 12 puanı yapıştırmış.Ablaya hemen Erikli Su'dan güzel bir kapak gelmiş anlayacağınız.2. Yarı finalde de Erik Solbakken (Bir de diğer taraftan baksa ne olacak çok merak ediyorum) Türk Bayrağı kravatını yere atmış.Ona da burdan Guiness rekorlar kitabına giren en uzun bayrak direğini zeytinyağsız takdim etmek istiyorum siz de izin verirseniz ki vereceksiniz biliyorum.Bayrak direğini planlı koyuyorum ki arkadaş zorlanmasın efenim :D Kalın sağlıcakla.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı