19 Mart 2011 Cumartesi

Su gibi geçen ömrümüzden

 Bu Mart Ayı bana baya bir hızlı geçiş gibi geldi.Rüyalarım bile abuk sabuk,yok efendim darbe oluyor arabalı vapura tank geliyor ben kolyemi iskelede düşürüyorum falan.Sonra uyandığımda baktım arkası biraz açık kalmış :D tey Allaaaam ya.Neyse şu Mart Ayı içerisinde etkinliklerden çok Dünya üzerinde ve etrafımızda birçok şey oluveriyor bakalım nelermiş onlar;

Japonlardan örnek insanlık dersi


 Bildiğiniz üzere Japonya çok büyük bir deprem ile (11 Mart 8,9) sallandı deprem+tsunami felaketiyle neredeyse haritadan silineceklerdi.Kaybolan sayısının 10.000'e yaklaştığı söyleniyor.Bunlardan iz yok nedeni ise tsunaminin bu insanları alıp denizin derinliklerine götürmesi.Başlıkta belirttiğim konu ise Fukuşima'da bulunan nükleer reaktördeki tehlikelere karşı önlem almak için 70 kamikaze gençlere "Siz daha gençsiniz ve çocuklarınız olacak" sözleriyle örnek bir davranış sergilediler.Tesislerde bile bile ölümü göze alarak orada son görevlerini yapıyorlar.Biz de olsa biliyorsunuz yok ya bir şey olmaz bakın ben girdim siz de girin gibilerinden bir zamanlar Çernobil'de olanlar gibi bir takım absürtlükler başımıza gelirdi.

Not: Unutmadan şunu da ekleyeyim yağmurun şu sıralar ara ara bastırdığı günlerde mümkün olduğu kadar evde kalın veya şemsiye ile dışarıya çıkın.Havaya büyük oranda radyasyon yayıldı ve çok ciddi bir şekilde her yeri gezmeye başlıyor.Ben tabi özellikle güneş sonra bu güzel yağmuru görünce kendimi dışarıya atıyorum o da ayrı bir olay.


Son Haber (JAPONYA)
Reaktöre yakın yerden ıspanak örneklerinde radyasyon olduğu ortaya çıktı aynısı süt içinde geçerli.En kötüsü ise şebeke suyu da malesef radyasyonlu.Sanırım bu gidişle bir Ülkeyi kaybettik.




Paper Girl


Üretmek adına bir şeyler ama mantıklı ve göze hitaben güzel şeyler varsa aklınızda.Hemen çizim yaptığınız programlara veya bez afişinize ya da kalem kağıda sarılın.10 Mayıs Tarihine kadar rulo hailne getirilebilir şekilde en az iki kopya olmak üzere yaptığınız çizimler başkalarının ellerinde gezebilir,okunabilir,izlenebilir.Daha Detayını isterseniz buradan verelim,benim de aklıma iki tane çalışma geldi ben de yayınlamayı düşünüyorum ne kadar çok çoğaltırsanız o kadar kişiye ulaşır.

http://papergirl-istanbul.blogspot.com/


Yeşilçam için saygı duruşu


21-28 Mart tarihleri arasında Beyoğlu'na işiniz düşerse ve vaktiniz varsa,15:30'da film gösterilerine davetlisiniz.Sadece bununla da bitmiyor.Daha fazla detayı için kopyala-yapıştır olmasın;
http://www.ntvmsnbc.com/id/25193082/

Bir derbi yaşadık


 Galatasaray-Fenerbahçe derbisi yaşandı 18 Mart Cuma günü TT Arena'da.2-1'lik bir skorla Fenerbahçe galip geldi.Bugüne kadar sahaya atılanlar arasında sidik torbası (İnönü'de şahit oldum),cep telefonları o takoz olanlar hani falan da filan ama rakı şişesi de oha dedirtti.Yani yakında meze falan gelirse paket olarak şaşırmam.Ne desem boş inşallah spor gün geçtikçe bu Ülke'de daha iyi yerlere gelir kültür seviyesi bakımından tabi ve mücadele+profesyönellik.

 Çünkü yaşadğımız yerde çok kavram karmaşası var.


Benden bu kadar,daha da aklınıza gelen olursa benle de paylaşırsanız sevinirim.Herkese şimdiden iyi haftalar.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı