28 Mart 2011 Pazartesi

Sıkılgan-Takılgan

 Mart Ayı şaşırtıcı derecede güzel geçerken yine dedim kendime var bu işte bir terslik.Sevdiğim bir sanatçı olan Melis Danişmend'in solo albümünü dinledim ve yine kendimi çıkmazlarda,darboğazlarda buldum bütün psikolojim değişti.Sağolsun arkadaşım bir kaç sene önce beni dürtüp o zaman üç nokta bir dağılmadan ki zamanlarında hadi konserine gidelim dediğinde fazla zorlanmadan konserini yolunu tutmuştum ve çok da eğlenmiştim.Grup artık yok dağıldı nedenini bilmediğimiz üzere.Kendisi artık solo projesi ile devam ediyor ama çok afedersiniz "Sır" parçası ağzıma zıçanzi yani.Hala kendimi toplarlayamadım kaç günden beri.Sözler ağır geldi ya da tınısı.



DEVAM EDELİM


 Başlangıç yazımızı biraz bunalım yaptık neyse bu seferde böyle olsun.Alışveriş furyası bu sene sanırım diğerlerine göre daha çok patlama yaptı bir yandan iyi oldu pahalı gelen markalardan ben ucuza güzel şeyler kaptım yani ihtiyacım olanda.Kış ortasında (kış demeye bin şahit) çoğu markalar zaten indirime gitti hatta %50 civarı.Şimdi yeniden bir furya çıktı ama festival havasında olduğu için insanımız zaten tüketmeye alıştığından,kendisine normal geldi.İstanbul Shopping Fest 18 Mart-26 Nisan arası AVM'ler gece 12:00'a kadar açık olacak,yani sen gel abi yeme-içme boyuna tüket denilen bir kavrama girdik.Geçen pazar Taksim'de bulundum yine,şu Yeşilçam Sokağa gelmeden önce büyük bir AVM inşaatı vardı hani o bitmiş eşşek kadar olmuş.Cadde dar diye kafamı kaldırıp da bakamıyorum komik oluyor :D göya içeride virgin mağazası da olacak deniyordu ama pek AVM merkalısı olmadığım için içeri girip kasmadım.Ancak işim olursa bakarım o da uğradım diye.
 Ne denir?


Eğitimi nasıl düzgün bir raya oturturuz diye düşüneceğimize veya planını yapacağız yerine biz köy enstitülerini kapatalım.Onun yerine bu işi özel şirketlere verip gelin destek olun kampanyaları yaptırtalım,giderek körelelim.Belki bu gidişle bir yerlere geliriz,para belki çok şeyi satın alabiliyor ama doğru kullanılmadığı taktirde sizi en dibe doğru yozlaştırıyor.

 Çarşamba-Perşembe (30-31 Mart)


Konser-Monser olarak yine Babylon'dan.Fredrika Stahl ablamız o güzel gırtlağıyla bizi şenlendirecek fazla aksiyonlu bulmadığımdan gitmeyi düşünmüyorum ama sesi çok tatlı evde sakinleşmek için dinleyeceğim bayanlardan birisi oldu.Size güzel bir parçasını da takdim edeyim;



bir de şu olsun


Sanırım bir bayanın yanına böyle bir şovalye ya da kahraman gerekli.Bu hayat tecrübesinde yorgun bir süreç,sevdiğiniz bunun için değerse ne ala :)



Fredrika Stahl - "Rocket Trip To Mars"  Mplay



 Değişik bir tat var


Müzik icra etmede yapılan çalışmaların çeşitliliğinden veya kullanılan enstrümandan,sözlerden,kurgudan diğerlerine göre hep bir farklılık var.Bana daha da ilginç gelen bir çalışma var; "Büyük Ev Ablukada" kendilerinin 12 tane yanlış hatırlamıyorsam tabi parçaları var ve hala bir albümleri yok,bu tabi kölenecek bir şey değil kendileri accaaaayip derecede eğlenceli bir grup.Adlarını çok duyuyordum fakat hiç dinleme fırsatım olmadı ya da içimdeki diğer ben (alter ego) dürtmedi beni.Geçen bir dinleyeyim dedim iyi ki de dinlemişim.Şarkılarındaki o alengirli sözler ve iç gıdıklayıcı sound yahu bu işi bizden birileri mi yapıyor dedirtiyor ve dinleyince de hakikatten kendinizi kaptırmamanız elde değil.

Efendim grup üyelerini de sizlere takdim edeyim zira isimleri de çok ilginç :D


Canavar Banavar
Afordisman Salihins
Bass Bariton
Ben Tek Siz Hepiniz
Galvaniz Gelbiraz
Balon Suyla da Dolar
Baksen Oyalama










BiL from Büyük Ev Ablukada on Vimeo.





favorim bu şarkı


Havadar



kayıtları nereden bulabilirim diye nette delirirken sitesinde altta "yolda dinlemek için" kısmına öküz gibi bakıyordum ama tıklamak aklıma gelmemişti.Üstüne üstlük adamlar şarkı sözlerini de içine dahil etmişler bende  sabah sözleri arayıp Itunes'dan yapıştıracaktım tam yapacakken,yahu bu sözler nereden geldi dememe vesile oldular kendileri;

http://www.buyukevablukada.com/

 Akıl fikir bağışlarınız bu[ara]ya

Dünya'nın hiçbir yerinde sanırım alışveriş sitelerinde mini forum kısmında bizim insanımız kadar tartışan veya olayları politik yönlere çeken olmamıştır sanırım.Yine Mart Ayı Ipod için App Store'dan bedava uygulama arıyorum baktım gitar için akort programı buldum yorumlara bakmak istedim hani kullanışlı mı? Diye neyse bakmaz olaydım kimisi AKP kimisi de CHP yorumları yapmış ulan alt tarafı gitar akort programı nerelere taşımışlar bizim manyaklar.Dedim işim biraz eğlence değil mi? Ekran görüntüsü de aldım,paylaşıyorum sizlerle :D
Tekrar hatırlatayım burası Apple firmasının Application (uygulama satın alma mağazası) Store :D




















Bu seferlik bu kadar herkes kendine çok iyi baksıııııııııııııııııııııııın.Umarım Büyük Ev Ablukada konserine gidebilirizzzzzzzzzzz.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı