7 Aralık 2010 Salı

Ateş Basar (Glee)

 Müzikallerle aram pek yoktu 14-15 yaşlarına kadar sonra ne olduysa ben devamlı eskileri sevmeye başladım önce Grease'in müziklerine bittim bir deee geçen sene başlayan Glee adlı diziye.Pek bir hareketli,pek bir sıcak geldi bana bazı bölümleri yavan olabiliyor özellikle basit Amerikan muhabbetleri.Glee Club ilk olarak 1787 yılında İngiltere'de Harrow School'da kuruldu.Glee Club'da erkek ve bayan seslerinin birbiri ile karıştırılması sonucunda kısa şarkılar söyleniyordu.Günümüzde farklı boyutlara gelerek işin sahne kısmına da el atıldı.Nip Tuck'un yapımcısı olan Ryan Murphy'den böyle bir iş çıkması da baya sürpriz oldu.
 Bayan karakterlerimize sıcak basmış ki oy anam oy diye koşarak GQ dergisine koşarak poz vermişler.Ne de iyi etmişler :D fotoğrafları görünce biraz şevkim kırıldı yani o kadar sevimli tatlı dizi sen gel sonra böyle değiş falan tabi böyle halleri de güzel :D siz geçin içeri ben geliyorum diyesi geliyor insanın.Hadi bakalım gözlerinize iyi seyirler,fazla bakmayın tansiyonunuz düşmesin





0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı