12 Aralık 2010 Pazar

Öyle böyle değil

 Kış geldi yavaştan gibi feyk attı ama çat diye suratımın ortasına çarptı.İlk yağmur yağdı avrupa yakasında sonra kar gibi bir şeyler geldi anlamadım.Spor salonunda antrenman yaptırıken çat çuuuut çatıdan bir şeyler kopuyordu dedim kıyamet yakın Terminatör'de ki role büründüm hemen skynet mi geliyordu yoksa? Sonra işime konsantre oldum yeniden.Neyse bugün günlerden 12/12/2010 pazar işim erken bitti arkadaşa uğrayayım dedim bir de solo atarken gitarın telleri koptu ona tel bakayım falan derken İstiklal Caddesindeyiz,tünelde açık dükkan buluruz ümidiyle girdim bir dükkana.Girdikten sonra da ne zaman ayağımı Taksime bassam hep eylemlerle karşılaşıyorum ya bilmediğim dükkanlara giriyorum ya da apartmanlara dalıyorum :D yine birileri tepki gösteriyordu güzeldi aslında.Net ortamında aslan kesilmektense seslerini dışarıya duyuruyorlar.İnternet ortamı da bir güç ama onun da sınırları var.Neyse aldım tellerimi tuttum arkadaşın mekanının yolunu.
 Sokakta öküz gibi dümdüz karşıya bakarak tabi yürümüyorum.Öküz olsa bile bir yere kadar bakar.Neyse abi zaten kansızlık var eskisi kadar taf değilim de anlamadığım bir konu var.Mini mini etekli hatunlara helal olsun diyorum yani nasıl üşümüyorlarsa... Cevap olarak kalın opak çorap veya kalın tayt giyiyorum demeyin.Soğuklar öyle böyle değil yani.Hollanda'da hatunlar buradakilerden daha cıbıldı o ayrı iyi de taktik bulmuşlardı (onu söylemiyorum burada :) velasıl kelam hani milletin ne giydiği beni ilgilendirmez veya bana düşmez tabi de kutlayıp plaket mi vermeli yoksa akıl yaşına bakıp Allah'a mı havale etmeli :) ?

 Siz siz olun bünyeyi sağlam tutun her yerinizi açmayın kaptığınız ufak bi soğuk,acayip hasta edebiliyor yakın çevremden biliyorum hani taze yaşanmış hatalıklar var.İç donu komik olabilir ama ufak bir tavsiye dağcılar için satılan termal içlikler işinizi hayli görebilir,hem alt için hem de üst deneyin pişman olmazsınız.Bu da reklam gibi oldu neyse öyle işte.Ah bu havalar yakmayın bizi.Bu soğuk günlerde de içimi ısıtan yaz şarkılarına veriyorum kendimi.Hoşçakalııııııın

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı