5 Aralık 2010 Pazar

Ay'dan geldim

  Paranoyanın sonu yok her konuda uzar gider düşüncelerle boğuşursunuz.Hele bir de canlı örnek varsa karşınızda içinden çıkılması zordur.Rivayetlere göre öldüğü halde ölmediği iddia edilen ünlüler var; Elvis Presley,The Doors grubunun solisti Jim Morrison,şu aralar yankısı süren Michael Jackson.Ne kadar doğru bilmiyorum ama Jim Morrison'u Paris'te görenlerin var olduğunu iddia edenler var.Buraya kadar bu ünlüler ile ilgili olan çoğu bilgi iddia,rivayet ve -miş'li geçmiş zaman.

  O zaman,
 Andy Kaufman 17 Ocak, 1949 – May 16, 1984 tarihlerinde yaşamış (Çok kötü bir şaka yaptı) olan bir komedyendir ama bildiğiniz kalıplarda bir komedyen değil.Tv'de garip hareketlerde bulunan hiç konuşmadan duran veya sadece pikap açıp dinleten başkalarının kılığına girip türlü şakalar yapan bir adam.Hatta Stand-Up kavramını getiren birisi bile deniyor kendisi için.Çoğu yerde Tony Clifton adlı şarkıcı kılığına girip,sesini değiştirerek şarkılar bile söylüyormuş.Andy o kadar kafa yapmış ki milletle Tony Clifton'ın bile gerçek olup olmadığı muallakta kalmış :) normalde anlatılan Tony Clifton alt sahnelerde yer alan bir şarkıcı ve Andy bunu kullanıp onun parlamasını sağlamış ama araştırmalar sonucu sadece Andy Kaufman'ın canlandırdığı bir karakter olduğu sonucuna ulaşılmış.Andy Kaufman 84 senesinde ölümcül olan bir hastalığa yakalanıyor (Akciğer Kanseri) ve yine sevenlerini hüzüne boğuyor.Hatta 2002 yazında kanepemde man on the moon adlı parçayla kendimden geçtiğimde yahu ben neden man on the moon filmini izlemiyorum?Demiştim kendi kendime Dvd sürücüye sahip olmadığım zamanların verdiği acıyla atraksiyon yapıp orjinal vcd cd'sini alarak izlemiştim.Final sahnesinde biraz hüzüne boğulmuştum bende hele hele Jim Carrey'nin performansı o Andy'i gördüğü zamanlardaki performansının aynısını gösterdiğinden dolayı bir kez daha hayran kalmışlar (Jim Carrey hangi filmin hakkını vermedi ki?) ama 21 Mayıs 2004 tarihinde birisi çıkageldi.

 Cö ööööööö
 Ölmedim yaşıyorum diyerek herkese selam veren.Andy Kaufman'ın ta kendisiydi.Neden böyle bir şeye gerek duydu? Amaç neydi? O sırada neler hangi işlerle meşgul oldu? Bunlara cevap verilmesi gerekiyordu ama pek net bir şey yok hala etrafta.Zamanında çok paralar kazandığından dolayı starlığın verdiği bunalımdan dolayı böyle bir yol izledi diyenler de az değil.

 Bize de "If you believe they put a man on the moon" demek düşüyor.
Andy Ölmedi ahanda bakın
Vay anasını sayın seyirciler

Eğer film müzikleri ile ilgileniyorsanız sizin için kaçırmamanızı öneriyorum.Şimdilik iki tane hit olmuş hem Man on the moon hem de R.E.M. Hit'i olmuş parçalar ile uğurluyorum sizi;


Man on the moon

REM - Man on the Moon
Yükleyen bebepanda. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

The Great Beyond 

R.E.M - the great beyond
Yükleyen arakis51. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı