27 Kasım 2010 Cumartesi

Hoşgeldin Üstad

 Bir tat bir doku adlı stand-up gösterisi başladığı zamanlar ben daha ortaokul zamanlarındaydım o zaman o kültüre hepimiz hazır değildik ama işte o şanslı kalabalıktan biri olmak istemişimdir ama gidemedik 18'imizde bile değildik anne baba zaten her şeye öcü gibi bakarken ben de öyle afişlere bakardım.Sonra zaten CD'leri ve kasetleri çıkınca işte hakikatten mizah gücü yüksek birinin varlığına ihtiyacımız olduğunu anlamıştık.Mizahçı adamın malzemesi ile komedi işine bulaşmış kişinin işleri gerçekten birbiri ile ayrılabiliyor.Mizahçı adam reaksiyonu iyi aldığı zaman (diğer işlere göre daha iyi gözlemler) çok mutlu olabiliyor.İşin burasını biraz uzattım onun da nedeni şu; Cem Yılmaz çok güldüren biri olarak kafalara kazındı ve çektiği her filmde muhakkak yarılmak zorunlu hale geldi gibi algılandı hatta Yahşi Batı'da çok gülmedik diye tepki verenler oldu.Halbu ki oradaki ince mizahi öğeler iyi algılansa zaten film baştan aşşağıya çoğu şeylere giydiriyor ama biraz da seyircinin odundan bir üst level'a geçmesi gerekiyor.Bunun en son örneğin ise CM YLMZ SORU ve CEVAP adlı dvd'sinde gördük (sahne şovu diyemiyorum çünkü konsept tamamiyle farklı bir kaç hatırı sayılır üniversitede Cem Yılmaz'ın Üni öğrencileri ile yaptığı söyleşiler) bir kaç saatlik süre boyunca çeşitli espriler havalarda uçuştu ve abimizin gözlemlediği tekrar sorular çok çarpıcıydı.Ayyakkabı kalınlığı,filmlerdeki oyuncular vs vs... Gözlemden ortaya çıkan sonuçlar Ülkemizde ki yeni nesil olarak kabul edilen Üni öğrencilerinin düşünme tarzı,konuştukları konular ve verilen dikkat.Sadece izlemek istediğinizde saatlerce gülebilirsiniz ama o kadar süre boyunca tek akıllı soru geliyor o da 15 yaşında ufak bir kızdan.Yanılmıyorsam Eskişehir Üni'deyken soru soruluyor.Gülerken tabi düşünmüyoruz ama sonrasında ise nelere güldüğümüze de bakmak lazım diye düşünüyorum.Edinebilirseniz de mutlaka CM YLMZ SORU ve CEVAP DVD'sini alın derim.Şimdiden iyi seyirler

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı