25 Kasım 2010 Perşembe

Ne kadar sevimli?

 Ayakta tutan,moral veren,bi tarafıma koyan şarkılara sahip Mor ve Ötesi grubunun yeni ingilizce parçası çıkmış tabi bizim yeni haberimiz oluyor.Dün akşam fanı olan arkadaşım Elif'ten önce bir istek olarak n'oooolur bu parçayı bana bulur musun demesi üzerine dur bakayım bir de ben dinleyeyim dedim.Önce kendime gelemedim ritim gitar gerçekten güzel hele bateri ritimleri başarılı buldum ama birden bire böyle ingiliz mingiliz olaylarına girmelerine anlam veremedim.Sanırım Eurovision olayı için mi dedim ama daha vakti bile gelmemişti.Neyse biz dinlememize bakalım klibi sizlere dailymotion'dan sunuyorum ilk başta garip gelebilir 360 derece görüntü oluşturularak yapılmış aslı ve doritosun sitesinde mevcut size hepsinin aynı karede olduğu video ve diğerini suayım fazla bekletmeden;

 Loveliest Mistake

Mor ve ötesi loveliest mistake Doritos late Night 360 degree
Yükleyen bbbaristan. - Diğer müzik videolarına göz atın.

Doritos'un sitesinde yakınlaşabilir istediğiniz tarafa gidip zoom yapabilirsiniz (Eğer Pc'niz iyiyse tavsiye ederim işkenceye dönebiliyor ;)

 http://www.doritoslatenight.com/

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı