17 Kasım 2010 Çarşamba

Bu Elma Zehirli Değil

 Elma her zaman temsili olarak Adem Babamız ve Havva Anamızın Cennet'den kovulma olarak tasvir edilen meyve olarak anılmıştır.Halbuki her elma da bir kötülük aracı değildir aksine yeni ufuklar açabilir hatta ve hatta kendi fanlarını bile oluşturabilir.Sene 1998 zamanları belki biraz daha önceleri atari verdiği o 8 bitlik maceraların artık haz vermediği zamanlardı.Sıra PC denilen daha gelişmiş olan ağabeylerine sıra gelmişti.Akşam gazetesinin yine salak bir kampanyasına gözlerimi dikmiştim o zamanlar işlemciler mmx 133 Mhz falan 16 MB ram düşünün yani içimiz gidiyor :D bir de eşşek yüküyle de kupon biriktiriyorduk 500 küsur toplanında alacaktık ama gazete başı kıçı oynatınca onun da ne bok olduğu ortaya çıkmıştı.Hayallerim bildiğin suya arıtılmamış şebeke suyuna düşmüştü.Sonra Milliyet gazetesinin bir reklamı ortaya çıkmıştı herkese Machintosh vereceklerdi kuponla tabii ki de  :D gaza gelmiştim ama aileden onay çıkmayınca ben de umudumu yitirmiştim.Sahibi olamadığım Mac'e platonik bir aşk beslemiştim daha windows kullanamayan bebe Mac Os sistemine aşık oluvermişti.Toy R'us adlı oyuncak mağazasında ilk defa ona dokunabilecektim,heyecandan ellerim tiriyordu bildiğin insan gibi seviyordum onu :D kasa hiç ısınmıyordu.Sonraları Pc sahibi olduk tabi 433 celeron 32 MB RAM hiç unutmam intel bütünleşik ekran kartı :D

 Seneler geçer,ağaçlar yapraklarını döker.Ben kocam adam olurum sene de 2006-2007 olur.Sevdiğim bir arkadaşımdan rica etmiştim Abd'den biriktirdiğim para ile bir mac getirttirdim.İlk gördüğümde işte o aşk anlatılmazdı hakikatten böyle kar gibi bembeyaz kasası ile beni benden aldı.Şu anda da hala sevişiriz kendisiyle :D özellikle video işlerinde bana çok yardımcı oluyor.Şu sıralar da deneysel bir kaç müzik parçası üzerinde çalışıyorum yine içerdiği programlar sağolsun çok yardımcı oluyor. Aslında pek fazla kıyaslama işine girmeyeceğim.
 Bir başka olay ise iki gün önce Apple kendi sitesinde Itunes adlı müzik programını kapadı ama iki günlüğüne tabi.Unutamayacağımız bir gün olacakmış hatta öyle söylüyorlardı.Herhalde artık programların itunes üzerinden satın alınması falan diyecektim de bunun unutulmayacak bir gün olması ile ne alaka var derken meğer olay "The Beatles" grubunun bütün şarkılarını ve görüntülerini Apple dijital ortama aktarması imiş.Bunun büyük bir gün olmasını biz anlayamamıştık tamam fanları için gerçekten büyük bir şey olabilir ama (yayınlanmamış görüntüler ve şarkılar) Steve Jobs (Apple'ın sahibi) için başka bir anlam taşıyordu.Apple müzik şirketi olarak Beatles ile ilgiliydi yani öyle bir şirket daha vardı ama sadece işleri müzik kayıtları işi yapmaktı.Steve Jobs böyle bir hamle yaptığına göre artık bu engeli de ortadan kaldırmış gözüküyor.Hayırlı olsun diyelim ve son söz olarak belki bir gün siz de Mac Os dünyası ile tanışırsınız ;) (Her ne kadar hem win hem de mac os kullansam da mac os daha akıllı ve daha kolay)

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı