23 Kasım 2010 Salı

Bu da güzel

  Bazı filmlerin soundtracklerinde kalakalıyorum put gibi.Ya o sahne ile birleştiğinden midir nedir? Ya da farklı şeyler anımsatıyor sanırım.Scott Pilgrim filminin tanıtımını yapmıştık.Türkiye'ye ne zaman gelir orası bilinmez ama (gelir mi o bile bilinmez) ben dvd'yi edindim ve hakikatten de beklediğim bir film olmuş,o atari grafikleri araya serpiştirilmiş daha bir hoş olmuş.Kahramanımız Scott'ın hafif aşk hayatını ele alıyor.Tamam daha uzatmıyorum Scott'ın film içinde sevgilisi ile konsere gittiği bir sahne var (eski kız arkadaşının grubu) orada karşılaştığı durum çok güzel anlatmış ve o olayın biraz benzeri de sanırım  benim başıma geldiğinden midir,nedir?Etkilendim ve o esnada da başka bir grup keşfettim; Metric indie rock icra eden grup son Fantasies albümü ile yerini almış 2009 tarihli albümü ile parçalar çok hoşuma gitti özellikle "Sick Muse" dahil olmak üzere ilk üç parça.Kanada asıllı grup gerçekten övgüyü hakediyor.Sizleri önce yine Metric parçası olan Black Sheep ve sonrasında da Sick Muse.İyi seyirler


 Metric-Black Sheep (Video korumalı olduğundan sayfaya yapışmıyor ama link aşağıda)
http://www.youtube.com/watch?v=-jMruFHTwrY&feature=related

Metric-Sick Muse



 

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı