Etkinliklere pek fazla takılamadım. diyecekken dün plansız bir şekilde kendimizi Balans'daki Teoman konserine attık.Hep yabancı etkinlikleri takip edecek değiliz ya.Biraz o aşk kokan,biraz da iğneleyen sözlerine eşlik üzerine de dans ettik iyi oldu biraz hafiflemiş hissettim kendimi.Ara verildiği sırada bir kaç saniye süren bir tartışma çıktı neyse ki o da bastırıldı (ya kız mevzusu ya da devamlı öne arkaya geçen tiplerin rahatsız etmesi) Onun dışında gece vakti bir anda şimşek çakarcasına bir fikir geldi.İlk senaryo doğaçlamaydı tabi kamera amatördü ama ikinci çektiğimiz daha komplike ve hazırlıklıydı.Bir karakter hayal ettik.Yapı sektöründe yılların tecrübesi ve ilklere imza atan bir kişilik ortaya çıkardık :D Adı da Tursun Yaptıbitirdu.Çok sevdiğim arkadaşımı da yanıma aldım o tipledi ben kamera arkasından gözlemledim.Belki beğenirsiniz,hatta olumlu olumsuz eleştirileriniz veya fikirleriniz varsa onları da yazmanızı isterim ki biz de eksiklerimizi görelim efendim.İşte karşınızda Tursun Yaptıbitirdu;
Tursun Bey kendinden bahsediyor (linkler youtube'dur)
iphone kamerası ile çekildiğinden normal video çerçevesine uymuyor buraya entegreli yapmaya çalıştığımızda o yüzden direk linkini veriyorum sizlere tıkla bakalım
Tursun Bey Pazar Keyfine konuk oluyor ama ortalığı yardırıyor :D
13 Kasım 2010 Cumartesi
Siz Beğendiniz ;)
-
Sıkı bir R.E.M. fanıyım. R.E.M. grubunun solisti Michael Stipe "Her şarkıya klip çekmiyoruz. Dinleyenlerimizin kendi kliplerini düşlem...
-
A rtık konuşacaklarımız arasında bisiklet de varsa bunun üzerine çekilmiş saf aksiyon içeren bir filmi tanıtmak olmaz diye düşünüyorum. ...
-
Genelde konser ve katıldığım etkinlikler ve diğer değişik haberlerden kesitler sunardım ya ama hep içimde tiyatro ile ilgili bir tanıtım da...
-
S evgili okuyucular, canlarım, ballarım. Bakın yaz geldi artık ben bile tatil planları yapıyorum. Ben bile diyorum çünkü adam gibi yapamıy...
-
Yahu ne zamandır yazmıyordum, baktım unutacak gibiyim :D bir bakalım neler olmuş ? Etrafımdaki diğer blog yazarları neler yapıyor diye gird...
0 Sen ne diyon birader? Anlat:
Yorum Gönder