16 Ekim 2011 Pazar

Ben Kimim?

 Bu köşeyi hazırlarken aslında çok düşündük,dere tepe düz gittik ama kara yolları yol bakım çalışması yapıyordu o yüzden yarıda kestik ve geldik.Kim olduğumu anlayamadıysanız hala aşağıdaki videodan belki anlarsınız;



 Şaka yeaaauv şaka. Mis kokulu,desenli cincık kadar olan hatıra defterlerinin yerini alan blog kavramına biz de kendimizi kaptırdık.Önceleri dert anlatma veya işte sosyal günlükler gibi olan bu dünya (gerçi hala var) şimdilerde biraz daha değişti.Neden? Çoğu insan kendi işinin dışında ya hobileri ile uğraşıyor ya da konser vs. aktivitelere gidip eğleniyor. Daha sonrası bunu yayınlama veya bilgilendirme ihtiyacı doğdu en azından hissedildi. Ben de bu çatı altında "Ula madem bir şeyler yapıyoruz,geziyoruz,çalıyoruz,üretiyoruz,dinliyoruz,izliyoruz,atlıyoruz,zıplıyoruz" Diyerek kendi fikirlerimiz dahil bunu zaten ayrı çerçevede belirtiyorum onun dışında objektif bir değerlendirmeye alıyorum.

 Gece hayatına daha çok vakit bulduğumuzdan,vaktine uyan ve sevdiğim,merak ettiğim performansları takip ediyorum.Vakit olursa müzisyenler vs. ile iki muhabbet ediyorum.Onun dışında deneme ile başlayan blog maceramı daha sonra şarkı sözlerine dönüştürdüm sesimin güzel olduğunu düşünmüyorum,belki günün birinde okuyacak kadife sesli birisi olur :) şimdilik sadece sözleri olmayan müzik icra ediyorum.Grubun Adı Cipstick kendim elektrik gitar,e-bow,bir tane de pandora PX5D Efekt aleti ve biricik kızım Mac'de müzik yapmaya çalışıyorum,tür ne derseniz bu zamana kadar farklı türden dinleyici olduğumdan ağırlıklı rock (ama kafa şişrmeyen) blues,caz üçgeninde giden bir döngü zamanında elektrnik müziğe de el attım ama HDD uçunca o işten fazla zevk almadım arada looplar deneyerek bir şeyler oluşturmaya çalışıyorum.Şu anda net ortamına yaydığım iki parça var aslında lastfm'de de var da oradakiyle beraber üç oluyor.Kaldı mı dohuz? Mhp'nin 40. Yıldmnümü diyorum sizlere.

Mixcloud'da Ne yapıyoruz?
Last.fm'de Ne yapıyoruz?

 Üretkenliğin ve amatör ruhun verdiği enerjiyle durmadım,çizim işleri ile uğraştım adını yine kendi bulduğum bir çizim işleri ile uğraştım.Çoğu insan inatla tribal desen dese bile kesinlikle tribal çizmiyorum.Daha çok kafam çok karmaşık olduğunda çiziyorum.Yedi-sekiz sene önce kameralarla haşır neşir oldum,edit işlerini sevdim sonraı efekt programlarına sardım ve yine dedim ki; "Ula o kadar çekiyorum,niye bir şeyler üretmiyorum?" Dedim ve sevdiğim (belki de içlerinde sizin de sevdiğiniz vardır) ama klip çekilmeyen parçalara klip çekmeye başladım.Sonra iki tane kısa film tadında atraksiyonum ve bir tane de sallamasyon film fragmanı yaptım.Bu benim için gerçekten de çok keyifli çekmesi,hazırlaması,düşünmesi,kurgusu bambaşka. Gerçek şu ki bazen oyuncu bazında sıkıntıya giriyorum hatta en çok klibini çekmek istediğim parça da She Just Wants to be.
R.E.M. - Airportman (ilk video klip)


R.E.M. - The Lifting


R.E.M. - New Orleans Ins. 1

New Orleans Instrumental 1 (Unofficial video clip) from Kapont on Vimeo.

Armin Van Buuren abi'nin sevilen parçası olan In and Out of Love parçası

In and Out of Love (Unofficial clip) from Kapont on Vimeo.


Yetmedi bir tane karakter oluşturduk; Tursun Yaptubitirdu

dedik madem bu kahraman iş hayatında önemli bir role sahip o zaman Pazar Keyfine konuk olsun;


ve sallamasyon olarak yaptığım Koş Kedi


Çok uzun geldi değil mi? İçinizden saydırıyorsunuz bana hissediyorum maksat eğlence ile girmiştik ve en önemlisi de yaş ilerledikten sonra keşke dememek için.Ergen zamanlarda radyo projesi vardı aklımızda,o proje baya yattı ayıların kış uykusundan da uzun yattı onu da hayata geçirdik.Profesyönel anlamda yardım eden olmadı fakat isterdik ki birileri bize yardım etsin hem biz hem de abiler,ablalar hep birlikte ilerleyelim ama o da şimdilik sadece net ortamında belki de sizler sayesinde Devlet Sanatçısı oluruz la :D
Mistik Dede ve Çırak Muhabbetleri :)
Soundcloud'da neler yapıyoruz?
Facebook'ta Mistik Dede ve Çırak ne yapar?
Can sıkıntısından Deviantart'da ve flickr'da uğraş veriyoruz;
Deviantart'a götür

 Tavsiyeleriniz veya başka performanslar hakkında bende karalarım derseniz sizin adınızla (veya nikiniz adı altında sayfanıza da bağlantı vererek) paylaşımlar yapabiliriz. İletişim için;

limpxit@gmail.com

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı