29 Ocak 2012 Pazar

Fantezilere sahip bir havayolu

 Bugüne kadar sayısız uçuş yaptım, reklamlarda gördüğümüz gibi çok ateşli hosteslerle karşılaşmadım ya da ne bileyim Avrupa'da uçakları o kadar övdükleri kadar  konforlu bulmadım. Hatta şöyle söyleyeyim Sicilya'ya geçerken uçağın içinde her şey parayla satılıyordu, ikramlık şekerler bile. Yuh anasını diyemedim Sicilya yani sıkıysa söyle sıkarlar topuklara.

 İş havayolu reklamlarına gelince ve haliyle müşteri çekmek istenince ne kadar erotiğe kaçabilirsiniz? Bilmiyorum ama birazdan görecekleriniz gerçek reklamlardan ibaret. Tabi bunu ne kadar etik bulup yayınladılar orası da işin tartışılacak boyutu.  Tabi bir yandan da şurasını da düşünmüyor değilim. Millet zaten akıllı işlere kafa yormuyor mesela televizyon ekranında tüm bilgisini sizlere sunan bir adamı mı izlemek ister çoğunluk yoksa güzel bir mankenin frikiğini mi? Cevaplar farklıdır tabi ama ikincisinin nereden baksan bir ay içinde daha çok ses getireceği tartışılmaz gerçeklerdir ( Boş beyin tartışmaları) tabi bu malzemeyi bulan ve kullanmak isteyen abiler veya her kimseler işin kaymağını da sanırım yiyorlar.

 Bundan sonrası için yorum yok tabi :D işinize nasıl gelirse ;)





0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı