17 Eylül 2010 Cuma

2010 Albüm Bereketi

 Interpol ve Stone Sour Albümlerinin tanıtımını yaptıktan sonra ertesi gün sırasıyla; Phil Collins,Linkin Park,Resident Evil Afterlife OST,Maroon 5,Royksopp'un yeni albümlerini edindim ve hakikatten bir tanesi hariç diğerlerinin çok değişik bir yapıyla ve haklarını gerçekten verdiklerine inanıyorum.Hariç kısımda bahsettiğim olan Linkin Park "A Thousand Suns" adlı albümde eski Linkin havası bulmak kesinlikle mümkün değil daha çok rap ağırlıklı olmuş ve ilk iki parçayı geçtikten sonra yahu yok ya bunlar yapmıştır sağlam bir şeyler diye diğerlerine atladım ki tam bir hayal kırıklığı yaşadım.Tamam Nu-Metal arada rapcore benzeyen bir tarz mutlaka olacak ama tamamen hayal kırıklığı oldu benim için.İsteyen yine denesin belki de ben yanılıyorumdur.Normal albüm çıktıktan bir kaç gün sonra deluxe edition olarak bonus parçalı aynı albümü piyasaya sundular.




 Maroon 5 grubumuz da deluxe edition olan bir albümle piyasaya inişini gerçekleştirdi.Hands All Over adlı albüm biraz pop sound'una kaymış yine arada piyano,bateri ve gitarları duyabiliyoruz.Eski kıpır kıpırlıkları devam ediyor kaçırmayın ;) Tanışmayan varsa bu grupla "Kiwi" adlı parçasını şiddetle ve biraz da hürmetle tavsiye ederim.



 Royksopp tarafına baktığımızda ise albümün ismi "Senior" albümün içerisinde sözlü bir parça yok.Genelde single çıkarıp değişik işler yapardı sözlü falan ama bu sefer değişik ama iyi anlamda olmuş yani ya :D Tam uzun yolda dinlenecek parçalara imza atmışlar özellikle de artık yolculuk sonrası eve dönüş yollarını özleyenler için kafalarında bin bir türlü düşüncelere sevk eden parçalar.Forsaken Cowboy,the fear parçası bana eski filmlerde ayrılık parçası veya entrikalı film karelerini aklıma getirdi,coming home bu üç parça kesinlikle favorim arasına girdi.Hatta bir akşam nette takılırken iyice kendimden geçtim uyuşmuşum :)

The Fear adlı parçayı huzurlarınıza sunuyorum ama link youtube linkidir.Klip yok ışıkları bir kaç dakka kapatıp yatın bakayım :) ahanda link budur

 Resident Evil Afterlife Ost her şeyiyle anlaşılıyor sanırım.Film müziği olarak yeniden diyemiyorum bu sefer başka müzikler eklenmiş Film Afterlife ama 3D versiyonu olarak yeniden perdeye geçiyor.Şu anda Never gonna leave this bed adlı parçayı dinliyorum fena değilmiş hani.Adam gibi dinlemediğimden dolayı sizlere bırakıyorum kararı.

 As solistler geç çıkarmış sahneye değil mi?Her zaman öyle.Efendim 2010 senesi albüm sırası bana geldi nihayetinde diyen en önemli bir kişilik varsa o da Phil Collins'dir efenim.Going Back adlı albümle gerçekten de sapasağlam bir yer edinecek bu albümle çünkü adı gibi eski ezgilere ve eski ritimlere mükemmel derecede geri dönmüş.O yaylıların geçişi,o baterilerin ritimi,o elektronun tonu ve o basın yumuşak dokunuşu ama bir o kadar da gazlayıcı tonu ve üstad Phil Collins'in muhteşem sesi.Eskilere bir gitsem acaba nasıl olurdu?Diyenlerdenseniz kesinlikle bu albümü edinin.Favori parça olarak Papa Was a Rollin' Stone cover'ı olarak görüyorum.


 Şu sıralar Leonard Cohen'in de albümü çıkmış olması gerek hayranlarına duyurulur.Hoşçakalın

0 Sen ne diyon birader? Anlat:

Siz Beğendiniz ;)

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı